Manhunt

#1
Hva synes dere om Manhunt?? Selv synes jeg dette spille er et av de råeste som er laget... Super bra effekt + mye blod :thumbsup:
 
#2
Vel, det er alltid morro med en god dose vold. personlig synes jeg ikke det holder i lengden, går fort lei av det liksom.
 
#3
Jaja Manhunt er jo kult da spessielt det at man kan bestemme hvor ``sykt`` drapet skal være, det er bra grafikk.
Det kan bli litt kjedelig ettersom at det er vanskelig og litt store baner hehe.
Men generelt er det et veldig kult og blodig spill så jeg støtter deg på den Hurricane :cool:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#4
Manhunt er et helt ok spill. Spillet er underholdene og det gjør stealth delen bra. De episodene der det er litt mer skyting og mer action kan derimot være litt vel vanskelige innimellom. Alt i alt så er det verdt å kjøpe synes jeg. Spillet fikk mye ufortjent kritikk av kritikere som gjorde et mer eller mindre harry forsøk på å gi spillet dårlig fordi det var såpass voldelig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Syns Manhunt er stilig, selv om jeg må innrømme at jeg ble ganske fort lei av det. Kanskje jeg ikke spilt det lenge nok, kanskje på tide at jeg får det tilbake da Hurricane, eller? :D
 
#6
Venter til Xbox versjonen kommer ut jeg, har hørt ganske mye om dette spillet, så jeg er litt spent på resultatet :)
 
#7
synes det blir litt kjedelig i lengden, men det er bra nok for en gang.
som metal gear fan, må jeg si at sneakingen kunne vært bedre. Det øker liksom spenningsnivået hvis det var litt enklere å snike seg rundt, for da hadde jeg gjort det mer...