R Rebus Medlem 26 Feb 2005 #1 26 Feb 2005 #1 Jeje, som topicen sier leter jeg etter noen som har en Maple Story account de ikke bruker.
Shigsy Medlem 26 Feb 2005 #3 26 Feb 2005 #3 Et gratis MMO. Eller, jeg trodde det var gratis, men siden fyren spør etter account, er det vel ikke gratis allikevel?
Et gratis MMO. Eller, jeg trodde det var gratis, men siden fyren spør etter account, er det vel ikke gratis allikevel?
R Rebus Medlem 26 Feb 2005 #4 26 Feb 2005 #4 Jo, det er gratis. Men er for sent og registrere seg nå. Så lurte på om det var noen som kanskje hadde lagd seg en konto men ikke likte spillet.
Jo, det er gratis. Men er for sent og registrere seg nå. Så lurte på om det var noen som kanskje hadde lagd seg en konto men ikke likte spillet.
S SilentBob Medlem 26 Feb 2005 #5 26 Feb 2005 #5 kan se om jeg kan få skaffet deg en imorgen ... vet om 2 stykker med account og uten spill. kanksje 3.
kan se om jeg kan få skaffet deg en imorgen ... vet om 2 stykker med account og uten spill. kanksje 3.
N Nikenoob Medlem 8 Apr 2005 #6 8 Apr 2005 #6 Hørte at dere kan muligens skaffe maple story acc hvis en kan d kan jeg gi deg orginal cd key til nesten hvilket som helst spill du vil mail meg på *FJERNET* Appappapp! Sånt noe skal vi ikke ha noe av her. -Yetipants
Hørte at dere kan muligens skaffe maple story acc hvis en kan d kan jeg gi deg orginal cd key til nesten hvilket som helst spill du vil mail meg på *FJERNET* Appappapp! Sånt noe skal vi ikke ha noe av her. -Yetipants