Maps, mods, skins og voicepacks.

#1
Jau.

Som en ivrig PC spiller så liker jeg å laste ned skins, voicepacks, maps og mods slik at det blir mer variasjon i spillingen.

Så jeg starter emne med å anbefale en mod,en map, et skin og en voicepack:


-Cinema1.6 (MaxPayne2) Denne moden gir virkelig MP2 en mye mer spillbare vending ved å legge til musikk under bullet-time, legge til nye våpen, skins ol. Virkelig noe å anbefale for dem som har MaxPayne2 :kul:
-Dinora er en utrolig stemningsfull ONS-map til UT2004. :nirvana:
-Magdalena er en meget SilenHill aktig figur til UT2004 som virkelig vil skille deg ut fra de andre spillerne. :djevel:
-Og som en orginal og SUPER MORSOM avslutning gir jeg dere Stewie Griffin!!! Alle som har UT2004 og har sett TV serien The FamilyGuy må ha denne vioce-packen. Du vil garantert le deg skakk hver gang du skriker ``For the next five hours you're my bitch`` til motstanderen. :totomleropp:

Jeg håper dere som leser dette deler deres kunnskaper om slike filer til andre spill, og fra andre sider.
 
#3
Alle sammen løp og last ned den nye Half Life moden The Trenches som kom ut i går, alledere er det 10-15 servere oppe som kjører denne moden
 
#6
They Hunger inneholder ingen av delene. Nei, vent nå litt! Det har jo alle elementene du nevner! =D

(Ah, husker fortsatt første gangen jeg spilte TH (samme initialer som meg!) - endelig noe som var verdt den lange ventetiden med 56k...)
 
#8
Jeg har kabelinternett, ellers takk. Første They Hunger kom ut for en (liten) stund siden - det vil si før bredbånd ble vanlig i Norge. Men det er klart at... da hadde du vel bare gått noen år på skolen, så jeg forstår at du ikke er helt med.
 
#9
ja... spiste nok blader og gress på den tiden.

Men du gikk ikke på samme skole som meg, så det er forståelig hvis du ikke forstår :p

Men er det noen som kan foreslå noe bra til UT2004?
 
#10
Natural Selection til HL!

Du finner side og info vis du trykker på "Browse games" i steam.
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Opprinnelig skrevet av Ebriosus@09.10.2004, 21.03
They Hunger inneholder ingen av delene. Nei, vent nå litt! Det har jo alle elementene du nevner! =D
114637​
Særlig voice-pack delen er... uhm... intresant.
Men det er hjemmelaga så hva kan man forvente seg?

Ellers bør alle som har BF1942 skaffe seg Galactic Conquest, en Star Wars mod som er bedre enn Lucasarts sitt eget forsøk på en BF rip-off (mindre Gungans og Ewooks og mer Star Destroyer). Nok en gang et møst.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#12
Opprinnelig skrevet av Ace@09.10.2004, 23.26
ja... spiste nok blader og gress på den tiden.

Men du gikk ikke på samme skole som meg, så det er forståelig hvis du ikke forstår :p

Men er det noen som kan foreslå noe bra til UT2004?
114655​
Vel du har jo RO (Red Orchestra) som er en god mod til UT2004, også ska TTR (The Third Reich) som også er en WWII mod :p Komme snart vil jeg to. Selv har jeg ikke prøvd noen av dem, med tanke på at eg ikke eier UT2004
 
#13
Skal vi se...
Til UT2004 kan man vel anbefale Troopers-modden, som altså er en Star Wars-mod. Og Galactic Conquest for BF 1942. :)
 
#14
åh så genialt med StaraWars!!! :D

Men dagens forslag er: MOD til UT2004: Alphacoop.

Alphacoop er en ny game mode som tar invasion et skritt lengre. Man løper igjenom levler hvor du plaffrer ned monstre.

Kan også siden av denne moden anbefale UT2004 moden Gateways, som er noe liknende invasion og alphacoop bare at her løper man rundet på en hvilken som helst map og ødelegger ``gates`` hvor monstre spawnes fra.

Begge modsene er supre på multiplayer, men sånn passe på singelplayer fordi botsene ikke er særlig hjelpsomme når de feks. ikke ødelegger gates. :tommelned:


Men ellers er alt supert :totomleropp:
 
#15
Nå har du nevnt UT2k4 åtte ganger i dette emnet. Hvorfor ikke bare kalle det "Maps, mods, skins og voicepacks til UT2004"?
 
#16
Hihi, blir vel sikkert slått om jeg nevner CS her.
Det finnes mange modder der ute, noe jeg synes er tøft til HL er Natural Selection, Sven Co-op og Pirates!
 
#20
Opprinnelig skrevet av Ebriosus@11.10.2004, 22.43
Nå har du nevnt UT2k4 åtte ganger i dette emnet. Hvorfor ikke bare kalle det "Maps, mods, skins og voicepacks til UT2004"?
115687​
Jeg nevner bare UT2004 fordi det er det enste spillet som jeg modder.

Jeg mener absolutt IKKE at folk bare skal holde seg til UT2004.

Skal nå nevne en annen mod... som sikkert alle andre har hørt om :svette:

Ductape mod.

Alle som har spillt DOOM3(inkludert meg selv) har sikkert noen ganger funnet det meget irriterende å plutselig møte en fiende med bare lommelykten framme fordi det er kun slik man kan se dem. Denne modden teiper man fast lommelykten til alle våpnene, noe som på en måte ødelegger, men allikevel legger til litt ``fell, groow og feel`` :tommelopp: