Marc Ecko mekker spillaug

D

Deleted member 91

Gjest
Det stemmer! Graffitigud Marc Ecko sto opp idag tidlig og fant ut at det var på tide å frelse spillverdenen med enda flere av hans geniale visjoner, og for å effektivisere dette lanserer han Marc Ecko Entertainment, hans egen lille developer sweatshop. Gameindustry informerer:

Opprinnelig skrevet av GI
"Our goal is to expand creativity in videogames - we want to try brand new things," said Marc Ecko, Founder and Chief Creative Officer of MEE. "There are so many great ideas out there that either aren't getting the attention they need or are being completely ignored. We will work with the visionaries of the medium and get these inventive titles in the hands of gamers."
"Since the launch of Marc's first game, Getting Up: Contents Under Pressure, last year, we have begun cultivating new game concepts, funding interesting titles that were already in development, and keeping an eye out for progressive ideas," said Mr. Lynch, President of Marc Ecko Entertainment. "One of our initial projects is with a developer that was responsible for one of the biggest hits of 2006. We'll be announcing details on this game very soon."
For de som ikke er kjent med Herr Eckos glimrende visjoner, så går de altså ut på å ta eksisterende sjangere og drapere dem i et urbant tema og kalle det nyskapende og revolusjonerende. Contents Under Pressure var mer eller mindre Prince of Persia: Shitty Urban Enviroment, Also: Lousy Hit Detection (et gjennomsnitt på 70% på GameRankings, forøvrig), så vi ser frem til flere titler i samme stil: Jeg kan for eksempel ikke styre min entusiasme for Marc Ecko's Getting Up: Go-Karts Under Pressure, eller det banebrytende Marc Ecko's Getting Up: Golf Under Pressure - begge pionerer innen sine respektive sjangere.

Mer informasizzle skal ifølge imorgen, i sammenheng med en offisiell presseuttalelse. Needless to say, vi er meget spente.

(Kilde: GamesIndustry)

Lodin

Der Waaaah
Mark Ecko er en dick og kan ta seg et tak. Etter at ingen like det teite lille spillet hans: SITAT
If you think that the fashion industry is filled with divas, no, the worst divas are the guys who got wedgies in high school. Game divas are the worst divas than a guy reviewer in a Helmut Lang suit standing in the second row of a show. Those guys are easy compared to the pissy gamers. [/b]

D

Deleted member 91

Gjest
:D Det som er så jævlig genialt er at han faktisk tror han er noen i spillverdenen. At spill hvor urbane underdoger bringer ned store korporasjoner aldri er blitt gjort før, og at hele 3D plattformsjangeren ikke eksisterte før han kom på banen. Fyren er jo også bosatt i sin egen lille fantasiverden hvor hans ord er loven, så hvis folk kommer slepende med Prince of Persia og, du veit, argumenter og bevis og sånt, nekter han å lytte. Og den derre Airforce One-tagginga var bare promogreier for spillet uansett, så han kan ta seg en løk.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
SITAT(NinjaSverre @ 14.02.07, 01.32) 52089
Marc Ecko gjør mye morro da.

Ja, jeg vet det er fake. Men verden stod midlertidig på hodet når det skjedde.
[/b]
STILL FREE! JEG STØTTER KJENTE MENNESKERS RETTIGHETER TIL Å TJENE FETT PÅ PRODUKTPLASSERING OG DÅRLIG SKJULT REKLAME, SÅ LENGE DET FØRER MED SEG ET HALVPOSITIVT BUDSKAP HVIS MAN SER NÆRMERE ETTER!

Sier litt, hvor i livet, gatelys, etc.

Sånn ellers, her poserer han for paparazziene sammen med sin gode venn Fiddy. They go waaaay back(til sponsoravtalen i 2004, faktisk).

Jeg bryr meg jo ikke om hva pointe var bak å tagge Air force one. Enda morsomt gjort.

Jeg vet ikke hva dere synes, jeg likte Getting Up. Til en viss grad, ja. Men bedre enn mye annet som er der ute.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"Hey, det går da an å ha gatekredibilitet selv om man er en bleikfeit wannabe-neger, vel?" Du Ecko, du Ecko. Jeg må le. XD

Hoho morsomt hvor mye trøtthet endrer hvordan man oppfatter ting. Leste denne posten klokka 2 i natt ellerno, og oppfattet faktisk ikke sarkasmen i første innlegg.

Lodin

Der Waaaah
Tviler på at han syns det er så jævla innovativt eller visjonært å lage spill til Nintendos konsoller du. :p