Mario Baseball og Mario Smash Football

Lodin

Der Waaaah
Nå kan det jo nevnes at eneste grunnen til at Sony og MS ikke melker sine klassiske karrakterer for alt de er verdt er fordi de ikke har noen. Vel dukker en transeksuell versjon av Master Chief opp i DOA4, men mye annet kan egentlig ikke han brukes som maskott for. Og Jak & Daxter DDR er vel ikke akkurat noe noen kunne tenkt seg?

Poenget var at det kan være samme faen om det er melking eller ikke så lenge spillene er gode. Om det er melking eller ikke er helt irrelevant i denne sammenhengen. Ja, du ser at Nintendo tjener massevis av penger gjennom Mario-navnet, dette ved å gi ut masse Mario-spill - det videre poenget ditt var...?

Sudd3nly: Da får du vel legge til Mario Kart og Super Smash Bros. Melée på den lista der, for de har i prinsippet akkurat samme struktur som og sammenlignbart innhold med de du nevnte.
Om de skulle fått klemt sammen alle de spillene på én plate, tror du da Nintendo ville spandert ett utviklingsteam på hvert spill? Neppe. Prisen for - og fordelen med - den høye kvaliteten er at du må kjøpe hvert spill separat og dermed kan velge ut det som er interessant for deg.
[/b]
Ok, jeg trekker tilbake det jeg sa. Så den nyeste traileren fra spillet inkl. kommentarene og karakteren (8.7) på gametrailers.com ... Både jeg og min xboxfanboy/nintendohatende kompis forelsket oss i spillet. Dette blir min julegave til meg :D og får det muligens så tidlig som i morgen, på døra. Dette kan bli spennende. Kommer tilbake med inntrykk senere tenker jeg. ^_^

Det finnes to gode fotballspill og de heter Nintendo World Cup og Sega Soccer Slam.
[/b]
Du glemmer "Kick off" og "brutal sportsfootball" til amiga. Kick off som hang seg da hele laget bortsett fra keeper og en til var utvist. Brutal sportsfootball der man er vikinger, kan få sverd og kappe hodet av motstanderne. :trollmann:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, jeg glemte ikke de. ;)

Lodin

Der Waaaah
ORLY? Vi glemmer ikke en liten sak ved navn Sensible Soccer nå da. Var da og er enda beste fortballspillet i verden.

Tenkte jeg skulle hive inn adressen til traileren som fikk meg til å skaffe spillet :tommelopp:

her
..du trenger quicktime