Mario Baseball

Ja, da er Mario Baseball også kunngjort ved siden av Mario Party, Mario Kart, Mario Tennis og Mario Golf kommer også en av amerikanernes favorittsporter.
Får se om det blir bra.. men baseball?? :blunk:

Source

Så utrolig kult.Det virker veldig spennende.Alle Mario sports spillene er jo bra.
Baseball er egentlig ganske morro.Jeg spilte en del baseball da jeg var i USA i sommer.Var til og med på en Yankees kamp^_^

Jeg er, sammen med blant andre Buku fra forumet, en stor baseball-fan, og laget vårt vant World Series nettopp. Go Red Sox! ^_^

Jeg kommer nok til å skaffe spillet, akkurat som jeg gjør/har gjort med Mario Kart, div. Mario Party, Mario Golf og Mario Tennis. Ser faktisk litt spennende ut, tror aldri jeg har prøvd et skikkelig baseball-spill før.

Ehmm... kan styre forventningene mine. Disse mariospillene har aldri vært favoritten min, og Baseball har heller ikke vært en av sportene jeg har fulgt mest med på. Men, med de rette grepene fra Nintendo kan vel dette bli et ålreit multiplayerspill på nachtspiel, går jeg ut ifra.

Mario Changes Tires, Mario Blind Date, Mario Gravedigger, syns det blir litt heftig med melking av den Mario kua

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Aldri før har menneskeheten brydd seg om et usselt Baseballspill. Men så fort vår kjære rørleger får sitt eget baseballspill jubler vi av glede. Ser vi ironien? Hvorfor blir spillet straks mer interessant når det er kjente figurer med? Det blir jo ikke noe bedre av den grunn.

Til helvete med Mario!

Har det noen gang kommet et baseball-spill med respekt for seg selv? :ehm...:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvem gleder seg til Mario Strip Poker? :D

Opprinnelig skrevet av Sheffield@24.11.2004, 21.57
Aldri før har menneskeheten brydd seg om et usselt Baseballspill. Men så fort vår kjære rørleger får sitt eget baseballspill jubler vi av glede. Ser vi ironien? Hvorfor blir spillet straks mer interessant når det er kjente figurer med? Det blir jo ikke noe bedre av den grunn.

Til helvete med Mario!
140618​
Jo, det pleier faktisk å bli mer interessant. Det er ikke nødvendigvis fordi Nintendo putter inn kjente figurer, men fordi de gjør morsomme ting med gameplayet som ikke finnes i seriøse sportsspill. Min broder eier Mario Golf til GBA. Jeg rett og slett elsker det spillet, men jeg tviler svært sterkt på at jeg hadde likt et av EAs Tiger Woods spill. Det fine med å lage sportsspill med Mario og co, er at det ikke behøver å være så seriøst, og det er dessuten mulig å trekke inn masse elementer fra det mildt sagt oppfinsomme Mario universet.

Det er ikke bare sportsspill Nintedo klarer å gjøre morsomme. Jeg er ikke veldig fan av Tetris og den typen puzzles, men Wario Woods spillene fra Nintedo er intet mindre enn geniale. Jeg vet ærlig talt ikke helt hvorfor jeg liker det, men det er noe kun Nintendo får til.

Når det gjelder Mario Baseball, så tror jeg nok at jeg venter på mer info før jeg begynner å glede meg. Jeg synes forsåvidt at Baseball er en dritt kjedelig sport, men det syntes jeg forsåvidt Golf var også. Kanskje Nintendo gjør magi igjen?

Opprinnelig skrevet av Sheffield@24.11.2004, 21.57

Til helvete med Mario!
140618​
Det hadde jo vært mye bedre med et strippe spill starring Jennifer Aniston enn en haug av andre ukjente vaskekoner.

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan+24.11.2004, 22.15-->
<!--QuoteBegin-Sheffield
@24.11.2004, 21.57

Til helvete med Mario!
140618​
Det hadde jo vært mye bedre med et strippe spill starring Jennifer Aniston enn en haug av andre ukjente vaskekoner.
140638​
[/b]
Forsåvidt et godt poeng. :D

Altså, et baseball spill er et baseball spill, jeg tviler på at nintendo faktisk fokuserer mest på selve sporten, det ser jo ut som det er en god del å gjøre for å f. eks treffe ballen og kaste den. Og nintendo er jo kjent for å ha mye multiplayer muligheter, og sikkert mange minigames.

Det skal annskaffes, så veldig tøft ut!

Baseball?? Huff!

Kilik

Lokal moderator
Ikke bare for amerikanere. Baseball (Yakyu) er faktisk den mest populære sporten i Japan...

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@24.11.2004, 21.53
Mario Changes Tires, Mario Blind Date, Mario Gravedigger, syns det blir litt heftig med melking av den Mario kua
140612​

Mario organizes a guerila group, Mario joins the naziparty, Mario eats breakfast, Mario eats dinner. Jauda SA's photoshop phriday er morsom den (eller er det decline of videogaming flash'en)

Opprinnelig skrevet av Kilik@25.11.2004, 16.59
Ikke bare for amerikanere. Baseball (Yakyu) er faktisk den mest populære sporten i Japan...
140950​
Stort i sentral-amerika også, men jeg hoper ikke i taket av glede av den grunn.

Har aldri hatt særlig interesse for Golf, Tennis eller Baseball, og det gjelder både sporten og spillene. Ei har jeg hatt interesse av disse «Mario-versjonene» av Golf og Tennis (vurderer riktignok Mario Power Tennis, men jeg dropper det nok), så da ser jeg ikke spesielt fram til Mario Baseball.

Skulle jeg hatt et sport-spill med Mario & Co i hovedrollen, skulle det vært Mario Soccer eller Mario Wrestling (sistnevnte kunne faktisk blitt ganske moro :D ).

Mario Kunstløp, Mario Stuping, Mario Sykronsvømming, Mario Kappgang. Mange alternativer..