Mario & Co i NBA Streets V3

#1
Andre enn meg som fikk en litt bitter bi-smak av dette eller?

Kilde

 
#3
min mening om mario er hovedsaklig den, at alt etter Mario 3 er "Nei Takk".
så dere kan bare tenke dere hva jeg mener om dette..... :tommelned: :mad:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#5
Så, du mener at Super Mario World 1&2 og Mario 64 er dårlige spill?

Jeg synes det er jævlig at Mario og Luigi er med i et EA-spill. Link i Namco kan jeg svelge, men dette blir drøyt.
 
#6
Ganske ironisk at disse to selskapene sammarbeider. Ser du borti fra at begge satser på etablerte serier så har de absolutt ingenting til felles.
 
#7
er egentlig bare litt irritert på den evige Mario-melkinga....
Mario er bare best på nes i 2D, og all dens prakt....
men d er min mening

(jeg er vel bare den nostalgiske typen jeg)
 

Kilik

Lokal moderator
#8
Link i Soul Calibur II føltes i det minste litt logisk, men dette...

Mon tro hva det neste blir? F-Zero 2006 utvikles av NFSU2-teamet og Mario Tennis blir en del av EA Sports-serien... ?
 
#9
Opprinnelig skrevet av Kilik@06.01.2005, 00.10
Mon tro hva det neste blir? F-Zero 2006 utvikles av NFSU2-teamet og Mario Tennis blir en del av EA Sports-serien... ?
158873​
>_<

Men helt seriøst. Mario og co passer ikke inn i dette spillet. Og EA har klart å gjøre det enda verre enn det kunne blitt. Nintendo-figurene er jo mye større enn de vanlige menneskene. Det begynner å se ut som Sesam Stasjon dette her.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#10
Vel, det følger vel bare i rekken av skamløse forsøk på å melke Mario-kua som Nintendo har prøvd seg med i det siste. Mario Baseball, enda et jævla Mario Golf-spill, Mario Power Tennis .... Mario Blokkfløyte, Mario På Svømmetur, Mario Handler Melk og Brød. Men det går en grense et sted, som dere har vært inne på allerede. Skjønner ikke folk at dette er bare for å selge seg? Mister man ikke lysten når man ser noe som absolutt ikke passer sammen?
 
#11
dette blir jo bare stygt. hvorfor skal mario være med i ett basketspill?
jaja. er enig at mario spillene ikke er like bra nå som før. beste var super mario 3.. heldig hvis så er det bare for gamecube versonen da! :)
 
#13
Nei og nei, dette så teit ut...
Håper bare ikke dette fører til at EA på en mystisk måte kjøper opp Nintendo eller noe slikt.
Trodde ærlig talt ikke Nintendo kunne synke så lavt >_<
 
#14
Opprinnelig skrevet av Ghaz@06.01.2005, 14.53
Hva er det egentlig fyren i øverste bildet driver med??
Ser ut som om han går inn i en sklitakling..
159036​
tar jeg ikke helt feil vil jeg tror at han har akkurat blitt utfinta av selveste Mario Mario!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
Opprinnelig skrevet av Houseman@06.01.2005, 02.34
Vel, det følger vel bare i rekken av skamløse forsøk på å melke Mario-kua som Nintendo har prøvd seg med i det siste. Mario Baseball, enda et jævla Mario Golf-spill, Mario Power Tennis .... Mario Blokkfløyte, Mario På Svømmetur, Mario Handler Melk og Brød. Men det går en grense et sted, som dere har vært inne på allerede. Skjønner ikke folk at dette er bare for å selge seg? Mister man ikke lysten når man ser noe som absolutt ikke passer sammen?
158903​
Har vi sett Decline of Video Gaming igjen? :p

On-topic, så ... Ser jeg egentlig ikke problemet. Med mindre dette betyr at Nintendo er EAs bitch, så er det vel greit? Er Mario med i alle versjonene, eller bare Gamecube-versjonen?
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#16
Hadde spillets navn hadde vært Mario Basketball, hadde dere jubla som bare faen. Vi så jo stor jubel i Mario Baseball topicet, et ubrukelig spill som kun er med på å melke kua. Er jeg virkelig det eneste her på forumet som ser det? Står det Nintendo som utvikler, så er det greit. Er det noen andre så er det bånn i bøtta.

Det virker som Nintendo putteer Mario og Co i et EA spill for å prøve og bli kul . Jeg synes det ser ut som om Nintendo latterligjør seg selv.
 
#17
Opprinnelig skrevet av Sheffield@06.01.2005, 17.19
Hadde spillets navn hadde vært Mario Basketball, hadde dere jubla som bare faen. Vi så jo stor jubel i Mario Baseball topicet, et ubrukelig spill som kun er med på å melke kua. Er jeg virkelig det eneste her på forumet som ser det? Står det Nintendo som utvikler, så er det greit. Er det noen andre så er det bånn i bøtta.

Det virker som Nintendo putteer Mario og Co i et EA spill for å prøve og bli kul . Jeg synes det ser ut som om Nintendo latterligjør seg selv.
159125​
Jeg føler meg rimelig sikker på at det er EA som har mast om å få bruke Mario og gjengen, ikke omvendt. Men det kan egentlig være det samme. Dette spillet kommer jeg til å gi fulstendig blaffen i, akkurat som jeg har gjort med alle de andre Mario sportsspillene.
 
#18
Sheffield, hvem mener du når du sier "dere"? Her sa jo de fleste nesten akuratt det samme som deg.
 
#19
På en måte blir det litt feil vei ... For det vil ikke øke salget av GameCube-konsoller. På en annen måte vil det mest sannsynlig styrke salget av NBA Street V3, og det er i forhold til Nintendo bare positivt. For hvis det skjer, så vil jo Nintendo lettere beholde 3.-parts utviklere.

Og hva er egentlig negativt med at det følger med ekstra karakterer i spillet? Det skader så absolutt ikke spillet på noen måte.

Selv holder jeg meg unna det, rett og slett fordi jeg ikke interesserer meg for basket generelt, og jeg liker heller ikke basket-spill (selv om dette er noe annerledes enn standard-typen).
 
#20
Egentlig er det ganske positivt, for på denne måten vil Nintendo markedsføre seg selv hos mange 12-åringer som bare kjøper EA-spill.