Mario Kart Double Dash DiskusjonsTopic.

#1
Dette er emnet hvor vi snakker om Mario Kart Double Dash.
Om favorittbaner, main-characters, favoritt-items osv..

Jeg bruker disse to:

og


Jeg liker å kjøre på banene i siste cup, for de er mest utfordrene.
Mine favoritt-items:

Bowser's skjell
og

Chain Chomp

Jeg bruker denne:


Hva med dere?
 
#2
Her er en link hvor du kan finne ut hvordan man finner\vinner karakterene i Mario Kart DD ++ mer. :p Trykk her.. Jeg digger Mario Kart DD selv. Spiller det veldig mye.
Mario Kart DD er gøy for hele familien. har du det ikke anskaff deg det.. :tommelopp:
 
#3
Mange fine tips der ja, men jeg tror de som har spilt det en del kan det meste sm står der.
Det er en fin side for nybegynnere :) Og som du sier, de som ikke har Double Dashm kjøp det. Det er sinnsykt kult. Må være et av de beste multiplayerspillene jeg har prøvd.

Skriv gjerne litt om hvilke karakterer, items osv.. du bruker.
 
#4
Double Dash var relativt skuffende i forhold til Mario Kart 64 (spesielt battle mode), men det er allikevel et veldig moro spill som jeg og mange venner av meg har fått mye glede av.

Hvem jeg bruker varier egentlig en del, men jeg prøver allid å få med en av skilpaddene på laget. 3 røde skilpaddeskall er etter min mening den beste spesieliteten i spillet. Chain-Chomp er også veldig god, men det har skjedd litt for mange ganger at den slipper taket i en farlig sving, noe som fører til at jeg kjører utfor og taper masse tid. :(

Favorittbanen er enten Rainbow Road eller DK Mountain.
 
#5
Enig med at battle mode ikke er forbedret, men jeg synes ikke det er blitt spesielt dårligere heller. Jeg ble positivt overrasket over DD, og jeg har både det og N64-MK.
 
#6
Jeg Bruker Mest Koopa Troper



Dette er den bilen jeg bruker..

Dette hjelpemiddelet bruker jeg mye, når jeg først får den da :p

Et fint ScreenShot..

Håper flere folk skriver her :ehm...:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#7
Bruker en skilpadde, en sopp og rosa soppebil. Litt unødvendig emne, spør du meg. Spillet begynner å dra på alderen og vi i det minste ha en genrellt multiplayer-emne.
 
#9
Opprinnelig skrevet av Aquila@11.08.2005, 19.30
Bruker en skilpadde, en sopp og rosa soppebil. Litt unødvendig emne, spør du meg. Spillet begynner å dra på alderen og vi i det minste ha en genrellt multiplayer-emne.
250277​
Alderen på spillet har ingen ting å si her <_<
De som spiller det, synes det er gøy, og har typiske tendenser og er interreserte svarer, mens andre ikke behøver.
 
#12
Jeg synes egentlig Mario Kart DD skuffer stort...Overhodet ikke på høyde med Mario Kart 64. Ved og putte inn alle de stygge hjelpemiddlene som Bowsers skjell og Chain Chomp ødelegger de klasiske hjelpemiddlene som stjerna og de tre røde skjellene som snurrer rundt deg :rulleøyne: Og hva battle mode angår skuffer det også stort... En stor forbedring er grafikken.. Men det skulle vel bare mangle? :ehm...:
 
#13
Som vanlig er det jo de "orginale" spillene som er best.
Jeg liker Mario Kart DD fordi det er bedre kontroll styring, finere maps, fler folk
og det er ikke så "Rubberband" som det gammle.
 
#14
Jo det med flere folk må jeg vel si meg enig i, men kanskje litt uenig med det med banene...Styringa har jeg vel ikke merka noe forskjell på :confused: Men for all del. Smaken er som baken.Delt i to :kul:
 
#15
Ja Delfy, jeg savner også noen ting fra N64, blant annet mange av itemene. Men når jeg tenker på en annen måte, så er jo det også en forbedring. Flere items! Synd det da, at de røde skallene ikke surrer rundt en lenger, for det var jo litt stilig, men det er en liten ting å savne, spør du meg.

Jeg skjønner hva folk mener når de sier at MKDD ikke har den sjarmen MK64 hadde, for de har den ikke. Men jeg liker MKDD like godt, og synes også det har sin egen sjarm.
Jeg synes begge to er unike på hver sin måte ^^
Som du sa, smaksak :)
 
#16
Nintendo fikk inn så mange klager, nettopp fordi det med de rød skjellene.
At de snurrer rundt GOkarten slik at folk ikke kunne ta persjonen med skjellene.
Det som det også kom inn klager på var at når du ble tatt av f.eks.
bananskall, så snurret den etter ca.2 sekunder etter du ble treft.
Men, i MKDD så snurrer du med en gang og ikke lengere etter på..
Med andre ord så taper du tid i MK64.

Jeg er enig med deg DJNintendo.
"Begge spillene har sin egen skjarm"
Og det har vel de fleste av oppfølgerene til et hvilket som helst spill.
Begge spillene er som sakt veldig brae og får en høy karakter.:tommelopp:
 
#17
Jeg har spillt dette en god del med venner, men det duger ikke uten fire spillere (aldri prøvd LAN). Vi spiller som regel med random biler og karakterer, for hver gang. Favorittbaner har hele tiden vært DK-mountain og Baby-Baby Park. Hele gjengen er riktignok ganske lei spillet nå, men har hatt utrolig mye moro med det. Om noen brydde seg, da.
 
#20
Jeg skjønner hva folk mener når de sier at MKDD ikke har den sjarmen MK64 hadde, for de har den ikke. Men jeg liker MKDD like godt, og synes også det har sin egen sjarm.
Jeg synes begge to er unike på hver sin måte ^^
Som du sa, smaksak 
Joda.Det har vel sin egen sjarm.Jeg har nok bare ikke oppdaget den ennå ;)