Mario Kart - Double Dash

No er det ikke lenge til jeg teller idiot nr. 1000 som ikke vet at spill kjøpt på utenlanske sider blir like dyre som nye spill i Norge når toll, frakt og anna dilldall blir lagt til.

Opprinnelig skrevet av Isaac@11.07.2005, 14.46
No er det ikke lenge til jeg teller idiot nr. 1000 som ikke vet at spill kjøpt på utenlanske sider blir like dyre som nye spill i Norge når toll, frakt og anna dilldall blir lagt til.
241149​
Spill jeg har kjøpt gjennom dvdboxoffice pleier aldri å lande på mer enn 420-450kr etter alt "dilldall" som du så fint sier det.

Det blir billigere enn butikk. Eller hva idiota numero uno ?

Opprinnelig skrevet av Isaac@11.07.2005, 14.46
241149​
Så lenge man betaler under 200 for et spill eller en film på play betaler man ikke mer enn det. Da har jeg kommet til idiot #1 som tror han kan noe om kjøp i utenlandske butikker, men som egentlig ikke har peiling i det hele tatt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
DVDBoxOffice har gratis frakt og skriver ikke verdien på stæsjet du kjøper utenpå eska, noe som stort sett betyr at du slipper å betale moms. Så da vet alle idioter (inkludert meg) det.
Du fikk det med deg, Roy? Billigere i butikk? Godt. :)