No er det ikke lenge til jeg teller idiot nr. 1000 som ikke vet at spill kjøpt på utenlanske sider blir like dyre som nye spill i Norge når toll, frakt og anna dilldall blir lagt til.
Opprinnelig skrevet av Isaac@11.07.2005, 14.46 No er det ikke lenge til jeg teller idiot nr. 1000 som ikke vet at spill kjøpt på utenlanske sider blir like dyre som nye spill i Norge når toll, frakt og anna dilldall blir lagt til.
Opprinnelig skrevet av Isaac@11.07.2005, 14.46 No er det ikke lenge til jeg teller idiot nr. 1000 som ikke vet at spill kjøpt på utenlanske sider blir like dyre som nye spill i Norge når toll, frakt og anna dilldall blir lagt til.
Så lenge man betaler under 200 for et spill eller en film på play betaler man ikke mer enn det. Da har jeg kommet til idiot #1 som tror han kan noe om kjøp i utenlandske butikker, men som egentlig ikke har peiling i det hele tatt.
DVDBoxOffice har gratis frakt og skriver ikke verdien på stæsjet du kjøper utenpå eska, noe som stort sett betyr at du slipper å betale moms. Så da vet alle idioter (inkludert meg) det.
Du fikk det med deg, Roy? Billigere i butikk? Godt.