Mario Kart DS

D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg prøvde det idag, sinsykt underholdende.
Beste DS spillet jeg har prøvd, sikkert det beste som er ute også. Vurderer og skaffe meg DS pga dette spillet.
 
Burde nesten ha avtalt å spille sammen engang, folk fra sg. Er jo ikke akkurat så lett å sjekke om de andre er online samtidig med deg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg kan helt sikkert bli med nesten nårsomhelst idag, såvisst jeg finner ut av den jævla WEP-koden på den trådløse routeren min. Hvis noen har noe snøring på trådløse routere, send meg gjerne en PM. Denne maskinen her er nemlig koblet til routeren via nettverksledning, og da trengte jeg selfølgelig ikke oppgi koden.
 
Hm. Jeg trengte ikke noe slik. Jeg bare søkte etter nettverk i nærheten, og måtte skrive inn krypteringskodenkoden da jeg fant det. Var ingen problemer.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Cluet er at nettverket mitt er låst, og som den kule karen jeg er har jeg rotet bort nøkkelen. Men siden jeg er koblet til routeren per ledning, så burde det vel være mulig å finne ut hva den jævla koden er, burde det ikke?
 
Hm... Det vet jeg ærlig talt ikke. Sjekk manualen eller noe. Tror ikke det går an å finne koden ved å ha pc'n koblet til via kabel, men kan jo hende.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg har vært flink baron og rotet bort alt av manualer og lignende.

Litt mer sånn Mario Kart-relatert: Hvor ofte er det egentlig man unlocker karter og skrot? Jeg har nå fullført de fire første cupene på 50cc, og bare unlocka én figur til. Kan ha sammenheng med at jeg presterte en C ranking, kanskje?
 
Får noe hver gang du klarer alle cupene i hver turnering, altså etter hver fjerde cup. Det jeg har erfart i allfall. Spillte forresten nettopp mot en kar ved navn Lurtz, kan det være spillegal sin egen Lurtz? Han vant så vidt...
 
Stor sannsylnighet for at dette må skaffes til jul (i tillegg til en DS). Begynner å bli bra mange gromspill til denne saken nå. At den har en liten SNESaktig feel er heller ikke noe minus.
 
Spillet er helt konge!
Her er min kode, vi sees online...

360837
284463
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Karnov for the win.
 
Er litt slit da. Må tegne inn pixel for pixel, i 32*32 oppløsning. Og ikke akkurat et stort spekter av farger. Likevel er jeg rimelig fornøyd med mitt emblem.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Brukte evigheter på å lage en harry flammende skalle men den forsvant da jeg sov. Hensynsløse venner:S Så nå har jeg en lekker "F" for Fredrik. Jeg heter Amund.
Syns det var ekstremt gøy å knote med emblemet, synd man ikke kan lagre flere.

Tips: Lag et hakekors emblem og prøv den på Peach sin bil.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, jeg kopierte Samus Aran fra Metroid Zero Mission på ca. fem minutter. Synes ikke det ble så verst.