Mario Kart DS

Scary Paladin

Ukjent herremann
Hvor mange av dere er det som har tatt en eller flere staff ghost? Skriv ned tiden dere er mest fornøyd med på time trial og hvilken bane det er. Må se hvordan jeg ligger an i forhold til andre her.

Skal være på wifi fra rundt halv ti og utover hvis noen vil kjøre litt. Skal prøve å gjøre dette ofte hvis folk blir med. Up for a challange? :)
 
Jeg skal se om jeg også kan klare å komme på rundt halv ti. Jeg har slengt deg inn på vennelisten.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Flotters. Jeg har lagt til alle som har lagt ut FC (tror jeg), men noen er ikke registrert enda. Hvis vi bare er to som er i et race og jeg ser at det er en som søker på venner kommer jeg til å disconnecte etter alle raca for å få med flere. Jeg kommer aldri til å disconnecte midt i et race med vilje. Jeg kommer heller ikke til å snake hvis ingen andre gjør det. Hvor lenge jeg blir på avhenger litt av hvor mange som blir med. Håper flere slenger seg med. :)

Min foreløpige beste tid på Rainbow Road. Dulta i veggen to ganger og missa en del mini turboer. Tiden skal forbedres!
Best Time: 2:14:684
Best Lap:0:43:925
 
Bah! Fikk ikke kommet meg hjem før nå, og jeg skal opp tidlig i morgen, så nå er det busselalle. Vi får ta det en annen gang. :)
 
Jeg fikk testet Mario Kart DS for første gang i romjulen. DS var tydeligvis en populær gave til barna på SFO, ikke mindre enn 14-15 DS maskiner var å finne på jobb, alle med Mario Kart. Det var rimelig gøy å spille trådløst. Men er det bare jeg som synes at maskinen ligger ikke så bra i hendene ? Etter 15-20 min kjente jeg at hendene ikke ville mer. Dette er KUN på grunn av skulderknappene som ligger for dårlig til. Jeg gruet meg til å hoppe og slide hver gang i spillet på grunn av dette. Kanskje hendene mine er for store, småbarna klarer jo å sitte med maskinene i timesvis.

Anyway, et tøft spill. Ble som et barn igjen når jeg satt med Mario Kart igjen. Forresten, når man kjører i battle mode er det ikke mulig å få 3 ballonger ? Var så ufattelig kjipt å kun ha en ballong, kampene er over på 1-2-3 så lenge man får de røde turtle shells.
Ble mer racing da moroa varte lengre.
 
I battle-mode må du blåse opp ballongene selv. Det gjør du ved å blåse på mikrofonen. Du kan ha totalt tre om gangen, og har fire til å blåse opp. Ganske morsomt å legge til det, gir litt mer spenning til kampene. Man kan også stjele ballonger ved å booste inn i andre spillere.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Akkurat det med ballongene hadde jeg også problemer med, men Agahnim hadde løsningen. Du må også stå stille mens du blåser i mikrofonen, det fungerer ikke mens du er i fart.
 
I battle-mode må du blåse opp ballongene selv. Det gjør du ved å blåse på mikrofonen. Du kan ha totalt tre om gangen, og har fire til å blåse opp. Ganske morsomt å legge til det, gir litt mer spenning til kampene. Man kan også stjele ballonger ved å booste inn i andre spillere.
[/b]
Seriøst ? Dritbra! :ler:

Gleder meg til å gå på jobb på mandag :D
 
Men er det bare jeg som synes at maskinen ligger ikke så bra i hendene ? Etter 15-20 min kjente jeg at hendene ikke ville mer. Dette er KUN på grunn av skulderknappene som ligger for dårlig til. Jeg gruet meg til å hoppe og slide hver gang i spillet på grunn av dette. Kanskje hendene mine er for store, småbarna klarer jo å sitte med maskinene i timesvis.
[/b]
Jeg har samme problemet, skulderknappene på DS-en er veldig dårlig plassert. Jeg merker ikke noe særlig til det i Castlevania og Kirby, men i Mario Kart bruker man de knappene ganske mye ...
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Man blir vant til det etter en liten stund. Eneste problemet mitt er at R knappen har blitt voldtatt i Mario Kart og nekter til tider å funke. :(

Noen som har ledig tid til noen races fremover nå? Har ikke så mye å gjøre de neste dagene så jeg har nok av tid.
 
I battle-mode må du blåse opp ballongene selv. Det gjør du ved å blåse på mikrofonen.[/b]
Og for de som spiller på toget, er det også mulig å holde inne select, da folk flest tror du holder på å få et hjerteattack når du sitter spent og blåser som en galing på "game boyen" din. ;)