Mario Kart DS

#41
Du får ikke lov av meg! SP slutt du også.

Fra spøk til revolver. Jupp du brude, jeg har starta.
 
#43
Hvordan kan man se om DSen har internettforbindelse eller ei? Befinner meg på et sted med trådløst nett nå, men finner ikke mennesker verken i pictro chat eller under "multiplayer" i Mario Kart. Er det noe tull hos meg eller er det bare ingen som spiller?
 
#44
erre mulig!!

Skulle akkurat til å spørre om samme greia! Har ds lite og befinner meg i et trådløst nettverk. Har f.eks Brain training skal prøve å laste ned noe oppdateringer men funker ikke, den finner ikke noe.. eller den bare søker og søker...og søker....og søker..
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#46
SITAT(Dodraugen @ 23.07.06, 22.01) 16070
Hvordan kan man se om DSen har internettforbindelse eller ei? Befinner meg på et sted med trådløst nett nå, men finner ikke mennesker verken i pictro chat eller under "multiplayer" i Mario Kart. Er det noe tull hos meg eller er det bare ingen som spiller?
[/b]
Nintendo WFC -> Nintendo WFC settings -> søk etter nett og lagre hvis den finner noe -> Nintendo WFC match.
Nå kan du søke etter folk. Du ser om noen fra vennelisten din søker hvis du ser ett lite blått ikon mens du er på wifi. Det vises bare hvis de søker på friends. :)

Kommer du ikke på får du en error kode. Gå inn her og skriv inn koden. Du vil da få vite hva som muligens er feil. Du kan også se om wifi er oppe der.

Pictochat og multiplayer er lokale. :p

SITAT(NiloPilo @ 23.07.06, 22.10) 16073
Har f.eks Brain training skal prøve å laste ned noe oppdateringer men funker ikke, den finner ikke noe.. eller den bare søker og søker...og søker....og søker..
[/b]
Etter hva jeg kan huske så har ikke Brain Training wifi. :rulleøyne:
 
#47
Ah, laget nye settings, og nå fungerte det. Glimrende, nesten litt kjipt at jeg ikke har trådløst nett hjemme.
 
#48
da fant jeg ut hva som var problemet i mitt tilfelle!

Tror jeg må skaffe meg en WiFi spill :p
 
#52
Oh Cock, you so crazy!
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#54
Jeg kan sikkert ta noen runder med deg. Har ikke noe imot å spille Mariokart igjen.
 
#55
JEg er med anytime.
 

Kilik

Lokal moderator
#56
Er en amerikansk og en europeisk versjon av spillet kompatible i offline multiplayer? Vurderer å importere...