Mario Kart DS

D

Deleted member 91

Gjest
#22
Hey, hvordan gikk det? Hvem vant? Det kan hende jeg blir med neste gang, hvis jeg på en eller annen måte får kjøpt Tony Hawk og funnet meg et access point.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#24
Dere trenger bare litt øvelse. Syns dette var gøy, så det er bare å si ifra hvis noen vil spille mer. Det med at vi ikke fant hverandre var litt leit ja. Men men, sånt skjer. Gode race folkens! :)
 
#25
Sendte pm til Agahnhim at jeg ikek kunen før litt sent i kveld >.> Si ifra vis dere vil og kan spille litt mer^^
Min FC er 167566-362914
 
#26
SITAT(Tales @ 11.06.2006, 21.12) 9493
Mario Kart WiFi er helt på jordet. Det tok omtrent en og en halv time før alle sammen fikk spille samtidig.
[/b]
Ja, vi stresset noe fælt med å komme igang. Fikk feilmeldinger og hva som verre var hele tiden. Men når vi endelig kom i gang var det skikkelig fett. Heldigvis er Wifi-delen mye bedre på Tony Hawk.
 
#28
Hokey. Om du får rompa di i gir nå, kan du være den heldige vinneren av den eksklusive siste ledige plassen i gruppa! Vi er nemlig tre støkker nå og starter å spille om et par strakser. Are you up for the challenge?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
SITAT(Alex @ 13.06.2006, 18.39) 9754
Eie meg og Yeti? Yeti eide du, ingen tvil der. Men vi to vant da visserlig hver vår omgang. Combined owning av Yetipants altså.[/b]
Ikke vet jeg hvem som havnet på delt annenplass på siste runde. Jo forresten, det var visst deg og meg. :p
 
#34
Kom igjen, la oss spille. :p
 
#35
Noen som vil spille eller?
 
#36
Hm, link til irc :p Klarte å slette det XD
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#38
SITAT(Amon @ 30.06.2006, 05.50) 12191
Buggz kan man også finne der, men i det siste har jeg ikke sett han.[/b]
Ferie kalles det. Nå kalles det jobb.

Er jeg tilstede er jeg antageligvis klar for noen runder.
 
#39
Jaja SP. Hvilken kanal henger dere på?