Mario Kart Wii - ute 11.april

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Det var bare coveret. Er det meningen at de også skal selges seperat, forresten? Eller er det noe tull ala Spaceworld som tok Wii Sports ut av eskene og solgte dem for seg :laugh:
 

Lodin

Der Waaaah
Spillet kommer i ei større eske med cover og ratt i så tanta di er blitt lurt ja. Sikkert en dick i butikken som har lurt til seg ditt. :dry:
 
fikk faktisk 2 ratt jeg..... Det som kom i eska, pluss et uorginalt et... Mulig det var noe preoder greier men jeg trodde det kun var det som fulgte med i hovedeska...

Edit: Det med ratt i eska var bare et limited antall. Er ikke alle som fikk med det.....
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Kongespill. Jeg og dama har hatt det utrolig gøy med det i hele dag. I motsetning til andre her synes jeg rattet fungerte bra, merker spesielt at en fullstendig casual-gamer som dama synes det var stor stas med rattet i hvert fall ^^Skal teste ut de andre metodene senere. Spiller ser også veldig bra ut med komponent-kabel.
 
Ja. Beste mariokart hittil, i mine øyne.. Litt skuffet over at damene ikke kjører motosykkel i kjolene, da.

Edit:
Mii-en min har en utrolig creepy stemme. :S
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Hmm, spillet ble visst kjøpt på Elkjøp, og jeg har nå litt mer tiltro til dem en jævla Spaceworld. Så jeg gidder ikke forfølge saken ytterligere da ;)

EDIT@Dr. Downs: Jeg syntes nå jeg hadde skrevet et ganske utfyllende førsteinntrykk av spillet, om du bare hadde giddi å bla en side tilbake :(
 
Fett spill indeed. Vet ikke hvor glad jeg er i triksinga i lufta, greit nok at den gir deg en liten boost når du lander, men når det er så enkelt å få det til synes jeg det blir ganske kjedelig og repetivt i lengden. Uansett, driftinga eier, og jeg er enig i at dette er det beste MK-spillet hittil.

Sånn apropos: hvordan velger man mii som sjåfør? Noe man må unlocke? Har nesten bare spilt multiplayer foreløpig ...
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Dobbelpost galore

Har prøvd det litt online nå, og må si at jeg er imponert. Og jeg hater egentlig online-spilling ^^ Veldig gøy. Legg meg til alle mann, så kan vi spille lzm.
 
Lekte meg med multiplayer med studiekamerater i dag, og vi hadde stor moro. Må si jeg misliker nye battle-mode, da. Alt for rotete og kaotisk. Og at man MÅ ha lag er helt på trynet.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Battle Mode er blitt helt ødelagt, enig i den. Det fungerer for så vidt greit online, men banene er alt for store for fire spillere lokalt (og computere er kjedelig). Dessuten er det lag, det går på tid, og det er ingen straff involvert i å miste alle ballongene -man bare starter opp med tre nye etter to sekunder.

Har ikke prøvd så mye multiplayer enda, så jeg kan like godt spørre: Merkes det også i vanlige løp at Mario Kart Wii er designet med online i tankene. Synes du banene er for store når dere er fire?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg har enda ikke prøvd å kjøre bare fire, verken battle eller løp...

... trodde ikke det var mulig :( Hvor er den moden, føler jeg har vært gjennom de fleste menyer? ;/

Battle har vi forsåvidt bare spilt et par ganger, helt ubrukelig. Gi meg N64 banene, færre på banen, alle mot alle og kun tre ballonger. Alt det andre føler jeg fungerer fantastisk, online matcher med både en og to er kjempeenkelt og praktisk; et par trykk, litt søking, litt venting og du er igang med vill multiplayer action mot masse tyskere og en japse! For å slenge ut et lite minus til, føler jeg allerede jeg har spilt alle banene en del ganger, selv om jeg nok ikke har funnet alle alternative -og snarveier enda.
Men herlig spill, gått masse i 4-player de siste dagene! Men, hvordan kjøretøy bruker dere, og hvorfor?
 
Jeg har enda ikke prøvd å kjøre bare fire, verken battle eller løp...

... trodde ikke det var mulig :( Hvor er den moden, føler jeg har vært gjennom de fleste menyer? ;/
Gå på "rules" øverst på skjermen, når du har valgt hvilken type battle du vil ha.

Forøvrig foretrekker jeg sykkel. Syns muligheten til å steile dukker opp en del oftere, enn lange powerslides.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Bare til å vippe kontrollen, rait? (Spiller med wiimote og nunchizzle)
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Det stemmer :) Du kan avbryte ved å vippe ned igjen eller ved å hoppe inn i en sladd.
 

Lodin

Der Waaaah
Klarer bare ikke vende meg til sykklene. Annet enn med Wario på Hogen hans. Det føles naturlig lissom. :p

EDIT: Åssen fungerer egentlig rankingsystemet? Jeg vant alle cupene i 50cc overlegent, men der fikk jeg bare karakterer rundt C mens når jeg greier tre førsteplasser og en femte i 100cc får jeg stjerne.
 
Hehe... jeg digger sykler..... Begynte med å kun kjøre Bowser i den offroad bilen hans, men nå kjører jeg hu galaxy dama i hennes egen motorsykel(twinkelstar eller no heter den)... Love it....

Sånn det virker på meg kommer også ranking på hvordan du gjør i hvert enkelt løp.. Vinner du alle(altså 4 førsteplasser) får du star rank, 3 førsteplasser og en andreplass A rank osv.... Det virker sånn ihvertfall.... Cruisa gjennom 100cc tidligere og i de fleste cup'ene vant jeg de 3 første løpene, men aldri det siste.... Havna derfor kun på A rank som høyest rank i 100cc
 
Jeg har fått stjerne uten å vinne alle løpene. Det går på tiden du bruker. Det er mulig å få helt opp i tre stjerner.

Det å få stjerne eller bedre på enkelte grand prix-er er et krav for å låse opp enkelte kjøretøy/characters.