Mario & Luigi: Partners in Time [DS] byttes

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp, saken er den at jeg nå har spilt ferdig Mario & Luigi: Partners in Time til DS, og ettersom jeg fikk med meg det aller meste i spillet og det ikke har all verdens gjenspillingsverdi, er jeg interessert i å bytte det bort.
Helst mot et annet DS-spill (kom med tilbud), men annet er også av interesse.
Eventuelt kan jeg sikkert selge det om du ikke har noe du vil bytte vekk.

Spillet er i prima stand (litt under en måned siden jeg kjøpte det), og eske og manual følger med.

Dersom du ikke har hørt om Mario & Luigi-spillene før, kan jeg informere om at det er rollespill med - hold deg fast - Mario og Luigi i hovedrollene, og plattform/adventure-aktig spillmekanikk samt et veldig involverende kampsystem som er veldig langt unna FF-seriens vante opplegg. I Partners in Time møter gutta seg selv som babyer, og slår seg sammen med dem for å - hold deg fast igjen - redde Prinsesse Fersken, som såklart har blitt kidnappet.
Humor står sentralt i Mario & Luigi-spillene, så du kan forvente et par gode latterkuler underveis.
Men ikke ta mine ord for god fisk, les hva andre har å si også: John Walker gav spillet 9/10 hos Eurogamer. Høres bra ut? Kom med tilbud. :)

Faen ta deg, du visste jeg var interessert i dette spillet! Kjøpte det fullpris i går jo, du svarte jo i tips-emnet mitt og greier. Si ifra om slikt tidligere! :p

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg kjøpte spillet idag! Har tatt av plasten og greier! Ikkeno salg til meg heller.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:D Faen, ikke er jeg synsk heller. Og jeg runda det i går, tisper. ;)

Bytte mot Animal Crossing (USA), Yoshi Touch & Go (USA) eller Zoo Keeper?

Zoo Keeper har et lite merke øverst i høyre hjørne på forsiden etter prismerkingen.

Jeg vil gjerne kjøpe av deg Animal Crossing, om det er DS-utgaven det er snakk om, Freezar. Og du kan sende det i morgen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lite interessant må jeg si, Freezar.

Er veldig interessert i dette spillet.
Ting jeg kan bytte mot:

DS:

Another Code
Star Wars Episode 3
Wario Warez: Touched

GC:
Metroid Prime 2
Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds
Star Wars Bounty Hunter

PS2:
Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Guilty Gear X2

PC:
Quake 4

Har mer, men kommer ikke på dem nå. Fyller inn når jeg kommer hjem :)

Kan muligens rutte med litt moolah og.

Klaymen: Sorry borry, men Jubei var tidligere ute og var villig til å bytte Mario og Luigi mot det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har mer, men kommer ikke på dem nå. Fyller inn når jeg kommer hjem :)[/b]
Du får gjøre det, for lista du hadde så langt var ikke noe spesielt interessant. ;)

<div class='quotemain'>Har mer, men kommer ikke på dem nå. Fyller inn når jeg kommer hjem :)[/b]
Du får gjøre det, for lista du hadde så langt var ikke noe spesielt interessant. ;)
[/b][/quote]

Hehe, det er derfor jeg vil bli kvitt dem ;)

Uansett, de andre jeg fant var:

GC:
Doshin the Giant
Rogue Squadron 2
Simpsons Road Rage (haha)
Spiderman
James Bond 007 - Agent Under Fire
Super Monkey Ball
BMX XXX

GBA: (Kun kassetter. Takk til mamma som synes det lå så mange pappesker og fløyt omkring)

Two Towers
Lucky Luke Wanted
Star Wars - Episode 2
Tony Hawk Pro Skater 2
Super Mario Advance
Rogue Spear

PS2:
EyeToy Play 2 m/kamera

Meh, lite kvalitetstitler egentlig. Men som sagt, så kan du få penger/spill + penger.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Teh bortbyttet. Med andre ord kan emnet stenges.