Mario Party 6

Jeg er veldig sugen på ett skikkelig party-spill for tiden og da tenkte jeg at Mario Party 6 ville gjøre susen.

Jeg har da også noen spørsmål om spillet:

- bruker computeren like lang tid som i fireren? (slik at hele brettspill-delen blir ett eneste langt gjesp mens man venter på minigames?)

- måler spillet seg opp med TimeSplitters 3? (for meg så er co-op i FPS like mye party som brettspill)

- gjør microfonen spillet mye bedre, hva må man eventuelt skrike til den?

Tja, bare kom med gode og dårlige ting ved spillet, og gjerne sammenlign spillet med andre innen sjangeren (også forgjengerene).

Synes ikke reviewen til Gamespot er helt rettferdig..

Menneh...til spørsmålene dine, computeren bruker MYE mindre tid enn den gjorde i 4'eren, den brukte mindre i 5'ern og bruker enda mindre tid i 6'ern, det har vært ett irritasjonsmoment for meg også.

Om det måler seg opp mot TS3 aner jeg ikke, men det er mer for alle aldre, slik at mine venner på 40 år synes også det er kjekt, nettopp fordi det er så genialt gøyalt =)

Mikrofonen gjør egentlig ikke så mye, den er med i en håndfull av minigames, og man kan snakke rolig i den, kan også bruke forskjellige britiske/amerikanske dialekter i den, funker for meg iallefall.

Det er iallefall _MYE_ bedre enn 5'ern, selv om 4'ern er min favoritt, så kan det hende att 6'ern kommer til å gå over når jeg for spillt den ei stund..

Jeg har nå kjøpt spillet og det var absolutt verdt pengene!

Fikk dessuten med en Zelda: Collectors Edition med på kjøpet.

Ja, ass... ....

Uansett, MP6 er verdt pengene ja, skal annskaffe det såfort økonomien tillater det.

Bra kjøp, MP serien eier.. selvom det kanskje varierer hvor kule de mini-game'sa kan være. Må nesten spilles med 3 kamerater da, da EIER det!

Vel, miccen var ikke så mye å skryte av at det gjør noe. Var vel bare 6 minigames som støtter den når man spiller god gammeldags brettspilling.

Men ellers vil jeg si at det var bra i for hold til de andre Mario Party spillene i serien. Man kan sette feller for motstanderene og computeren gjør turene sine ferdig fortere. Man har til og med en egen basketball-modus (tror ikke det regnes som en minigame) hvor man kan en spille 1, 3 eller 5 minutters 2 on 2 kamp med vennene.

Vel, miccen kan brukes til en quiz som opptil 4 spillere kan delta i, ganske morsom i grunn, ettersom den ene kameraten min presterte å snakke i feil tonefall hver gang han skulle svare.