Mario Pinball til GBA!

Endelig skal GBA få seg et pinball spill med decent grafikk. Pokemon Pinball så ut som et litt flashy Game Boy Color spill spør du meg. Og når Mario er med, blir det hele så mye koseligere. Banene i spillet ser ut til å være kraftig inspirert av tidligere Mario spill, særlig Sunshine. Håper på en fet multiplayer modus.

Spillet kommer ut iløpet av oktober.

Cover-art:

Enda litt melking av Mario-franchisen. Nei, det er ikke det det kalles når det er Nintendo. Innovativt var ordet jeg tenkte på...

Opprinnelig skrevet av philantropist@09.08.2004, 21.23
Enda litt melking av Mario-franchisen. Nei, det er ikke det det kalles når det er Nintendo. Innovativt var ordet jeg tenkte på...
84888​
Ditt bittre menneske..

Opprinnelig skrevet av philantropist@09.08.2004, 21.23
84888​
Enig i at mye av Mario gaming for tiden er pur melking, men med tanke på dette spillet, så er jeg ikke enig i at det er galt. Ett Pinball spill er et perfekt spill å plukke opp for så å spille det i fem minutter. I motsetning til Mario Golf, Mario Tennis og også den senest utgitte Mario Kart versjonen tror jeg dette kan bli et artig fem minutters spill, akuratt slik som Wario Ware er.

epp

firm and correct
Spillet blir sikkert uansett morro å spille.. Burde ikke det være grunn god nok? Spoiled brats!

Wow! Fin grafikk igrunnen. Nå har jeg aldri likt pinball-spill, men jeg er ganske så overbevist om at Mario Pinball er noe jeg kunne ha likt. Jeg vet ikke helt hvorfor, men Nintendo er gode til å lage kjedelige spilltyper morsomme. Jeg hater vanligvis racing spill, men Mario Kart er ekstremt morsomt. Jeg er heller ikke spesielt glad i Tetris og den typen puzzels, men jeg liker veldig godt Wario Woods spillene.

Opprinnelig skrevet av philantropist
Er enig med epp her. Samme hvor mye melking det er, bare spillet er gøy. Så spørs det jo om spillet faktisk er gøy da. Jeg tviler litt på at jeg kommer til å kjøpe det. Jeg må nesten se ann økonomien litt. ;)

Men pinball er da møkk kjedelig i seg selv.

Å klistre på noe mario greier gjør det morsomt i 5 minutter ekstra.