Mario Power Tennis

#1
Tenkte vi måtte ha et emne for dette spillet!
Jeg er en stor fan av alle dissa Mario spilla (Kart, Golf, Party etc)!
Noen andre fans av MPT? Noen som spiller? Hva synes dere isåfall om spillet?

Jeg har spilt endel med Donkey Kong og Diddy Kong, er ikke så gøy å spille alene.. noe som gjelder stort sett de fleste spill.
Det er kule mini-game's her da, stort pluss for 1P delen!

Post ivei om alt mulig innen dette spillet!
 
#2
Jeg har lurt fært på om dette er et spill å ha i samlingen ... Er ingen fan av Tennis-spill, men dette er jo ikke et helt vanlig Tennis-spill heller.

Er det noen form for career-mode eller lignende?

Er det mange mini-games, og hvordan er egentlig disse?
 
#3
Jeg ble bokstavelig talt forelsket i Mario Tennis 64, og av den grunn skal jeg nok ha Mario Power Tennis óg, men jeg lurer på om den gode, gamle følelsen og stemningen fortsatt er der. Jeg håper ikke Nintendo har modernisert spillet noe særlig, men jeg vet ikke om jeg tør å satse på at det blir et like bra spill som N64-utgaven. Lov å håpe er det, dog.
 
#4
Jeg har prøvd det.. Er ikke helt min type spill, men liker du tennis og mario så liker du helt sikkert dette spillet.
 
#5
Nei, det er ikke et vanlig Tennis spill a'la Virtua Tennis som var på DC og Arcade.
Dette skiller seg også ut ifra Mario Tennis 64 på N64.
Man har fått Super moves her, 1 Defensive Super move og 1 Offensive Super move. Det varierer fra character til character hvordan disse ser ut.
Man samler "Super" ved å løpe rundt, man kan også fjerne "Super" ifra motstanderen ved å "taunt'e" dem. (erte på norsk?) Bare å trykke på A når du ikke har ball.
Super moves'a bruker man ved å holde R+B for Defensive move'et og R+A for Offensive move'et.

Er vel ikkeno Career Mode, er stort sett bare Tournaments. Man kan spilles Singles eller Doubles.

Eksempler på Mini-Games, er:

* Artist on the Court - Man skal slå farga baller på en murvegg, hvor det er tegnet opp et bilde (feks av Mario). Altså fargelegge det med riktige farger.

* Terror Tennis - Man skal treffe spøkelser som er på vei ut ifra bilderamma de sitter i, a'la Luigi Mansion bildene.

* Tic-Tac-Glow - Her skal du rense den andre delen av banen for "mud" (sånn som er i Super Mario Sunshine) for å frigjøre Shines.

* Chain-Chomp Challenge - Chain-Chomp's prøver å nå deg, skyt dem med bomber før de når deg.

* Gooper Blooper Volley - Skal holde ut mot den blekksprut jævel'en fra Super Mario Sunshine så lenge du klarer tror jeg. Ikke testa ennå..

* Balloon Panic - Beskytt ballonger ifra Klaptraps (krokodiller), de klatrer oppover en vegg. Du må gi dem strøm for at de skal dette ned. Ikke testa ennå..

* Mecha-Bowser Mayhem - Her er det deg mot Mecha-Bowser, begge har lifebar.. tøm Bowsers før han tømmer din! Skyt bomber og unngå alt annet!

Finner jeg fler mode's, så poster jeg etterhvert.
 
#6
Jani: De har nok ikke ødelagt stemningen, men det er litt annerledes. Jeg tror nok at du liker det, hvis du digga MT64.
 
#7
Jeg skal selvfølgelig ha dette spillet.. elsker samtlige Mario Party spill, og alt av Party spill som Nintendo stort sett gir ut.. Har sikkert 100 Timer 4P playtime meg og vennene mine på samtlige Mario Party spill.

Desverre tenkte jeg ikke over at Mario Tennis kom nå, så jeg fikk aldri forhåndsbestilt det... Men jeg bestiller det nå samtidig som jeg skriver dette.

Når det er sagt kommer Mario Party 6 snart også... noe jeg såklart gleder meg veldig til.
 
#8
Dette skal annslaffs, så råtøft ut!