Mario & Sonic at the Olympic Games [Wii, DS]

Endre

Ødela forumet
Utdrag fra pressemeldingen:

SITAT
TOKYO (March 28, 2007) – SEGA® Corporation and Nintendo Co. Ltd. today made a historical announcement that two of the biggest icons in the entertainment industry, Mario™ and Sonic™, are joining forces to star in Mario & Sonic at the Olympic Games. Developed for the Wii™ video game system and the Nintendo DS™ system, this momentous agreement marks the first time these two renowned stars have appeared together in a game.

Published by SEGA across Europe and North America, and published by Nintendo in the Japanese market, Mario & Sonic at the Olympic Games will be available for Holiday 2007 and is licensed through a worldwide partnership with International Sports Multimedia (ISM), the exclusive interactive entertainment software licensee of the International Olympic Committee (IOC).

In Mario & Sonic at the Olympic Games, players will compete in events that take place in environments based on the official venues of the Beijing 2008 Olympic Games. Using a supporting cast of characters from the amazing worlds of both Mario and Sonic, gamers will be able to compete as or against a range of lovable personalities including Mario, Sonic, Luigi™, Knuckles™, Yoshi®, Tails™ and more. Innovative usage of the Wii and DS control systems to maneuver a favorite character will allow players to race the likes of Mario and Sonic down the 100m track, engage in exhilarating rallies in table tennis and churn water in a swimming heat, all while competing for the much sought after gold medal.
[/b]
<div align="center">

<div align="center">Lurer på hvem som vinner ...

Kanskje ikke den mest spennende lisensen til å forene Mario og Sonic, men det høres i det minste litt interessant ut? Sonic i Super Smash Bros. Brawl bekreftet? :eek:

Lodin

Der Waaaah
Nei det er vel liten tvil om at Sonic blir med i Smash nå. :p
Uansett er det helt sikkert at selv hvis dette blir rimlig middelmådig så blir det alikevel bedre enn alle OL-spill siden Summer Games på Commodore 64. Hvis det blir en slags Wii Sports med masse forskjellige grener så kan det bli en hit. Særlig spydkast uten strap i fylla på Wii. =D

SITAT(Tales @ 28.03.07, 11.42) 58540
Det er ekslusivt for Wii og DS?

Jeg kan ikke fordra hverken Sonic og sportsspill så jeg skal ikke ha det ihvertfall -_-
[/b]
Du kommer nok ikke til å se noen Nintendo figurer på andre konsoller i den nære fremtid, så det er nok eksklusivt ja. Nå er nå ikke Mario sportspill det samme som andre sportspill, Mario-spillene er jo faktisk underholdende.

Ja, men så er ikke det ett Mario sportsspill som tidligere. Jeg tviler veldig på at vi får løpe hundremeteren utenfor slottet i SM64 eller noe lignende. Å spille i Mariobaserte områder er en del av moroa med dem syns jeg

Lodin

Der Waaaah
Sega har i det minste endelig en god grunn til å slepe fram alle de ørtenhundre ræva furryene sine som ingen liker.
Å gud, porren som kommer til å bli skapt av dette... :grine:

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Hehe, var jo litt stilig. Tipper dette kommer til å vise en gang for alle hvor mange fetere karakterer det finnes i Mario-universet :D Sonic-figurene er jo ... ganske like.

Lodin

Der Waaaah
Det er ikke Team Sonic Selv som står for dette, men Sega Sports og det betyr jo at det sikkert blir litt mer autentisk. Forøvrig er Shiggy med ikke bare som konsulent, men og designer. Virker som det er litt mer enn en kjapp cash in.
LINKH

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Flere enn meg som venter på Mario & Sonic at the Paralympic Games?