Mariokart 8 rekorder AkA esporttråden for Ola Dunk

#1
Post dine rekorder i time trial modusen i Mariokart 8 her, så kommer jeg til å oppdatere denne poasten og holde styr på alt. Tvilsomme rekorder krever fotobevis. Hvis ikke reglene godtas, er kneskålene det første som ryker.



Mushroom Cup


Mario Kart Stadium
Water Park
Sweet Sweet Canyon
Thwomp Ruins


Flower Cup

Mario Circuit
Toad Harbour
Twisted Mansion
Shy Guy Falls


Star Cup

Sunshine Airport
Dolphin Shoals
Electrodome
Mount Wario


Special Cup

Cloudtop Cruise
Bone Dry Dunes
Bowser's Castle
Rainbow Road


Shell Cup

Moo Moo Meadows
Mario Circuit
Cheep Cheep Beach
Toad's Turnpike

Banana Cup

Dry Dry Desert
Donut Plains 3
Royal Raceway
DK Jungle

Leaf Cup

Wario Stadium
Sherbet Land
Music Park
Yoshi Valley

Lightning Cup

Tick-Tock Clock
Piranha Plant Pipeway
Grumble Volcano
Rainbow Road
 
Sist redigert:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Tvilsomme rekorder krever ikke fotobevis, man har jo ghosts.
 

ganon

The Boshy
#4
Urk, endelig ferdig med staff spøkelser. Godteri til meg! Skal ikke spoile hva dere får, men det er tøft ;-) Flesteparten av tidene her er første forsøk så ikke vær redde for å ta opp kampen. Jeg tror jeg er borti vegger, faller ut, generelt driter meg ut på de av fleste tidene her, men da er vi i gang i det minste!

Lykke til!


Mushroom Cup

Mario Kart Stadium 1.45.516

Water Park 1.53.476

Sweet Sweet Canyon 2.03.398

Thwomp Ruins 2.03.873


Flower Cup

Mario Circuit 1.57.854

Toad Harbour 2.18.185

Twisted Mansion 2.06.197

Shy Guy Falls 2.12.361


Star Cup

Sunshine Airport 2.14.827

Dolphin Shoals 2.15.232

Electrodome 2.13.805

Mount Wario 2.01.583


Special Cup

Cloudtop Cruise 2.15.645

Bone Dry Dunes 2.09.728

Bowser's Castle 2.19.741

Rainbow Road 2.21.403


Shell Cup

Moo Moo Meadows 1.40.251

Mario Circuit 1.39.508

Cheep Cheep Beach 2.01.566

Toad's Turnpike 1.58.949

Banana Cup

Dry Dry Desert 2.23.058

Donut Plains 3 1.35.436

Royal Raceway 2.09.668

DK Jungle 2.17.709

Leaf Cup

Wario Stadium 2.10.081

Sherbet Land 2.15.422

Music Park 2.14.874

Yoshi Valley 2.18.715

Lightning Cup

Tick-Tock Clock 2.03.344

Piranha Plant Pipeway 2.20.070

Grumble Volcano 2.11.113

Rainbow Road 1.28.947
 
Sist redigert:
#5
Ganon, hvilken karakter / kart kombo bruker du? Jeg sliter fortsatt med å finne en som passer spillestilen min. Har blitt litt bortskjemt med Sport bike + metal wheels, men jeg føler jeg ikke får nok boost av driftinga.
 

ganon

The Boshy
#6
På disse tidene brukte jeg stort sett: medium Mii-Super circuit kart-cyber slick dekk-acc glider.
Dette er ikke optimalt må nevnes, jeg vil så å si alltid anbefale å bytte ut medium Mii med en tungvekter.
På nettet bytter jeg mellom Morton (hvem har vel ikke en feit Kiss tilhenger gjemt et sted i seg), Donkey Kong( den pelsen <3) Yoshi, eller strengt tatt hvem enn jeg føler for. For å unngå raeg ville jeg holdt meg unna lett/babyvekt klassen i starten.

PS: For de beste tipsene er det bare å laste ned rekordholderne på de forskjellige banene, men da snyter man seg selv gleden å finne snarveier på egen hånd så ha det i bakhodet. Jeg har unngått å se på favorittbanene, mest fordi jeg føler at man hemmer seg selv ved å bare kopiere andre.
 
#7
Jeg kjørte alltid tjukkasklassen i mk7 time trial bare fordi, men har også vekslet mellom mellom /kjukk i dette spillet. Jeg driver å kjører time trial nå, først å fremst for å slå alle ghost dataene, men jeg har satt to tider på Mario Kart Stadium og Moo Moo Meadows som jeg er nogenlunde fornøyd med. Har ikke sett noe særlig etter snarveier da, siden jeg følger sopptrial regel #1 som er å bruke soppen til å kutte svinger der hvor det er mulig. Må naturligvis pugge snarveier også selvfølgelig, men nå er det bare sånn kosekjøring for å få bort de fordømte Nintendo spøkelsene. Ser for meg at dette er en ting jeg faktisk har en sjanse til å konkurrere med deg i, sjef.
 
#8
Da er jeg ferdig med å slå alle Staff Ghosts... Slo derimot ikke ganon på de fleste banene, bortsett fra på disse:

Bowser's Castle 2.18.607

Sherbet Land 2.12.013

Ellers ligger du 5-10 sekunder foran meg på alt. Ellers: Har du lastet opp ghosts etterhvert, eller er Nintendo så teite at de ikke finner frem ghosts til folk på vennelista di? Jeg finner bare verdenstoppen, så vidt jeg kan se...
 

ganon

The Boshy
#9
Jeg gadd ikke å laste opp spøkelse siden jeg jeg bare durte igjennom. Skal fikse noen spøkelser neste runde.
 
#11
Har tatt litt revansj på deg Klaymen.

Bowsers castle: 2.14.295

Sherbet land: 2.10.651

Jeg lastet opp spøkelse for Sherbet land. Tror jeg ble truffet av ild eller noe på Bowsers castle, men har ikke tid til mer akkurat nå.

edit: hadde visst tid til litt forbedring og et spøkelse :)

edit2: Det hadde vært fint om flere ville delt tidene sine selv om de ikke er på topp.
 
Sist redigert:
#12
Jeg har kjørt Mario Stadium på 1.46.768 Det er en tid jeg føler jeg kan forbedre meg på hvis jeg bytter kart og snarvei. Tenkte å streife kjapt over banene i kveld, og laste opp spøkelser etterhvert som jeg tar banene. "Standardsnarveiene" er ganske kule, jeg liker at de er gjemt bak skilt og falske Goombaer osv, men de snarveiene som er skapt for oss (pro)mpegamere, de må vi finne ut av selv. Spesielt den på den nye rainbow road banen. Den kjører jeg forskjellig utifra hvilken racer jeg bruker. Driver å eksperimenterer med forskjellige kjøretøy og sånn fortsatt. Jeg vil finne den som kan booste godt nok, holde drifts i svingene godt nok, og ha en tålelig grei hastighet på ei tom slette godt nok.

Sikkert mye å forlange, men jeg tror jeg skal finne den snart.

Begynn med time trials dere andre også da, puser.
 
#13
Hadde glemt helt av denne tråden da ingen gadd å prøve, men jeg la ikke merke til tiden din på Mario kart stadium før nå ExciteMike. jeg har 1:45:516 på den banen nå :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#14
Prøvde meg på noe baner før jeg fant ut, igjen, at jeg hater time trials. Jeg spiller Mario Kart for multiplayer racing item bonanza.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Jeg synes time trials er kult, men det jævla ghost-systemet i Mario Kart kan virkelig reise til Syria. Jeg prøvde samtlige valg på alle menyer og ikke faen om det en gang var mulig å finne ut om f.eks. ganon hadde noen ghosts ute. Jeg fant et par uentusiastiske fra andre forumbrukere, men jeg hadde liksom tenkt at det var moro å se hva real niggaz driver med. Slik skal vi ikke ha det, har Nintendo bestemt.
 
#16
Ganon hadde ikke lastet opp ghosts når jeg prøvde tidligere i allefall. Man må spesifikt be om å laste opp tidene sine nemlig. Det er sånn to tastetrykk ekstra, men likevel sært av Nintendo at det ikke er automatisk.
 
#17
Err.. beklager, men jeg så for meg tidene jeg skrev som et startskudd til en større intern konkurranse og at de kom til å bli knust innen dagen var omme. Jeg er uansett på nett nå en liten stund om noen vil kaste skjell på meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
MÅ JO HA GHOSTS MANN

Men ja. Ikke at ikke WiiU-en er i Bayonettas klamme grep om dagen (kjøpte meg Link-kostyme i går), men jeg kommer nok til å tidsprøve litt igjen sånn smått om senn. Jeg tok ansvar og la opp noen spøkelser sist jeg kjørte da, jeg ser for meg at Loke klarer å slå dem ved å spille med føttene.
 
#19
Da har jeg tatt en tur innom DLC banene:

Egg cup

Yoshi Circuit 1.58.077

Excitebike Arena 1.55.554

Dragon Driftway 2.02.846

Mute city 2.07.809

Triforce cup

Wario`s Gold Mine 2.13.405

Rainbow Road 1.39.365

Ice Ice Outpost 2.02.728

Hyrule Circuit 2.03.167

Jeg tror jeg har lastet opp spøkelser på alle banene.

@ExciteMike

Hva med en oppdaterings og litt bidrag ;)