Mark IV style, motherfucker: Far Cry 3 Blood Dragon

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#21
Fireløpet hagle med Really Huge Mag og eksplosiv ild-ammo. Fuck. Yeah.

Har fullført hele spillet og gjort alt unntatt å drepe 25 bloddrager. Det er null stress med Killstar-våpenet men gidda bare ikke.
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Uplay unlockablesene suger på PC. En jævla desktop og fire MP3er? Det holder ikke i forhold til den digre fuck-off-revolveren man fikk i FC3.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Spilte dette såvidt i forrige uke, det var jo artig nok men jesus krist de våpnene man får på starten. Tror nesten jeg må slå ned på Medium, for å brøyte meg gjennom kulesvamper med en ertepistol og salongrifle utgår.

Når det er sagt så stussa jeg litt over at RPS kritiserte "filmklippene", og sa de var ræva animert og stygge. Gjenkjente dem øyeblikkelig som pastisjer på nittitalls PC-spill-"filmklipp", koste meg stort.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#24
Fazertron er ikke verdt å bruke før du får laser-oppgraderinga, og pistolen må du ikke finne på å bruke noen gang.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#26
Har kost meg litt med Blood Dragon de siste par kveldene og... Ja, skal ikke være for kritisk siden det tross alt er en bare-for-moro-skyld spin-off til en hundrelapp, men det er nok å ta tak i hvis man først skulle begynt. Videosnuttene er morsomme 8-/16-bit satirer, men det var ikke no' 10 minutters cut scenes på Super Nintendo som jeg kan huske. Blir kjedelig i lengden. Det slår meg dessuten at den personen som hadde den opprinnelige ideen til Blood Dragon hadde en bedre sans for humor enn gjennomsnittet av gruppa som skrev resten av det. Jeg drar litt på smilebåndet innimellom men gjevnt over har jeg spilt langt morsommere spill som heller ikke nødvendigvis er laget for å være en spøk. Utseendemessig gjelder mye av det samme. Det er en morsom ide, men det er også måte på hvor lenge det er innbydende å utforske en mørk lilla og oransj øy. I den forstand er det greit at spillet ikke er så langt, men rykter om en serie ser jeg ikke mye positivt i (dette kommer fra karen som slutta å spille Metroid Prime kvartveis inn i det første spillet fordi det var for dystert så det spiller vel ikke like stor rolle for alle andre). Ihvertfall ikke så lenge Blood Dragon er bygget opp som Far Cry 3. Selv om motoren er skreddersydd til gameplayet kan jeg ikke si det samme om open world/sandbox-konseptet. Blood Dragon hadde bedre kledd start-til-slutt-missions med beleielig plasserte eksplosive tønner og horder med fiender.

Men ja, morsomt nok enn så lenge. Tar akkurat passe lang tid å springe gjennom storyen og overta alle garisonene.

PS: Noen som vet hvor jeg kan finne mutantskilpadder?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#27
Mutantskilpaddene er del av en predator's path-mission så du kommer over dem plutselig. Ikke undervurder dem!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#30
Er detta enkeltstående eller er det en nedlastpakke? Ikke sjekka hverken XBL eller PSN, og hvorfor bruke Google når man kan få en verbal voldtekt fra SG
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#31
Det er en enkeltstående nedlastpakke.
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Nå er det mer eller mindre runna. Akkurat som Thin gidder jeg ikke drepe 25 drager. Her er det fordi det er så forbanna pain å spawne så mange av jævlene.
Uansett var det så jævlig verdt ferden. Den siste biten for å får Starkiller var ikke mye gøy, men etter det var det bare shoot out og gloriøst. Fler spill bør slutte sånn.

Uansett er dagens funne fact at FC3-folka slang sammen dette på seks måneder etter hovedspillet.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#35
Runna storyen i dag selv. Den siste delen med battle dragon er det beste jeg har spilt på år og dag - fytti faen det eide. Og den jævla låta i rulleteksten! Jeg vil ha mer Blood Dragon! NÅ