Marvel vs Capcom 3

Drauden

SGs kollektive lillebror
#1
[yt]LIGkAmYLlGI[/yt]

Uten at jeg egentlig har vært den største beundreren av slossingen i Street Figther-serien, ser det nå ut som om jeg må legge meg i hardtrening.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Glem Deadpool, den som må være med er Drunk Hulk.
 
#6
Det kule er Chris Redfield, Dante og Frank West. Jeg bryr meg egentlig ikke om fighters men det er på tide å gjøre det nå, merker jeg.
 
#7
Kult. Aldri vært noen helt i slossespill selv, prøvde meg litt på SF4, men det ble for treigt.
Synes å huske at MVSC2 var helt sinnsykt over-the-top i form av grafikk og komboer.
Holder pusten for gameplayvids og håper inderlig at artstylen ligner på den i de to forrige.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Deadpool er med. :D

Enda en trailer med masser av folka som er bekrefta på E3 osv. Siste nytt er at også Tron Bonne dukker opp.

 

Lodin

Der Waaaah
#11
To til jøpiper ingen vettuge folk vil spille som.


Squirrel Girl fra Marvel :D og underlig nok Dio Brando fra Jojo's Bizarre Adventure har fått lista stemmeskuespillere og dukker forhåpentligvis opp i spillbar form. Sistnevnte er ikke engang fra Capcom, men de har vel gjort no avtalings. Uansett, WRYYYYYYYYYY!!!
 

Lodin

Der Waaaah
#12
En dude som tegner det ofisielle bladet som skal følge spillen la ut no greier i portfolien sin og fjerna det ganske kjapt. Heldigvis ikke kjapt nok for interbuttsene.

Tipper dette er siste bossen. :D



Og der har vi jaggu gode gamle Taskmaster mellom MODOK og Super Skrull. :D



derp