Mass Effect: Manshep vs Femshep

Hvilken Shep er den Sheppeste Sheppen?

• Totalt antall stemmer
    22
Problemet er at character creatoren suger så default er det eneste som ser bra ut.

Femshep pga det Thinaran sa, men så har eg ikkje spelt gjennom noken av dei spela enda. Fy skamme meg.
Ikke all verden å skamme seg over. Kvaliteten på det første Mass Effect-spillet er innmari variabel.

demake

Seksuelt godteri
Dille i tre timer med å flytte øyenbryna, nesen og kjeften til shep 2 mm opp eller ned, for ulik grad av kromosomfeil? Eeeeeh, nei. Går for default som vanlig, og manshep fordi han er heit.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg lager min shepard mørk. Hver gang. Og stemmen passer så ufattelig dårlig. :D

Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
Stemmen? Skrur dere ikke av lyden og leser dialogen høyt for dere selv?
Talefeil-shep som legger trykk på siste stavelse i hvert tredje ord er den beste sjeppen.

Shinra85

Spillegals effort emo
demake skrev:
Stemmen? Skrur dere ikke av lyden og leser dialogen høyt for dere selv?
Talefeil-shep som legger trykk på siste stavelse i hvert tredje ord er den beste sjeppen.
Gjorde dette under Mass Effect 2, med Oscar-verdig skuespill. Så kom kona inn, gapskrattende. Gikk over til lyd etter det

Shinra85

Spillegals effort emo
sheriffen skrev:
Det er best å gjøre det med Metal Gear Solid sånn at man kan etterligne stemmen til Snake.

Metal Gearr!?!
Gjorde også dette hos en kamerat. Tv'en hans gikk føyken på andre gjennomspilling. Altså, lyden forsvant. Så han sa konstant "Metalll gearrrrr?!?" og "Liquid! :ras:". Jeg, på min side sa konstant "Hello.... Bruvvah!" a la Liquid Snake, og jeg eide (og eier fortsatt de gangene det kommer opp
noe som er overraskende ofte...
)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hmm... Kanskje vi burde lage en konkurranse? Hvem kan imitere Snake best? Va Tycks?
Jeg er med på dette, bare sånn at jeg kan få vist hvor avsindig god jeg er på å imitere Snake.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Challenge Accepted, Captain Needa.

jeg vet at det er: "apology accepted, Captain Needa." HORER!