PC spill og PS1 selges/byttes! Alt sammen er solgt/gitt vekk bare lås denne tråden..
justorunjust JEG DIGGER PUMPENDE HET KUK I ANUS 8 Des 2008 #1 8 Des 2008 #1 PC spill og PS1 selges/byttes! Alt sammen er solgt/gitt vekk bare lås denne tråden..
K999 Keystone State Of Mind 8 Des 2008 #2 8 Des 2008 #2 Hvis PS1 maskinen kan lese brente spill, vil det si den kan lese NTSC spill? (sonefri altså?)
justorunjust JEG DIGGER PUMPENDE HET KUK I ANUS 8 Des 2008 #3 8 Des 2008 #3 K999 skrev: Hvis PS1 maskinen kan lese brente spill, vil det si den kan lese NTSC spill? (sonefri altså?) Klikk for å utvide... Jeg antar det. Jeg brant et NTSC spill og det funka på maskina så den er nok sonefri.
K999 skrev: Hvis PS1 maskinen kan lese brente spill, vil det si den kan lese NTSC spill? (sonefri altså?) Klikk for å utvide... Jeg antar det. Jeg brant et NTSC spill og det funka på maskina så den er nok sonefri.
justorunjust JEG DIGGER PUMPENDE HET KUK I ANUS 8 Des 2008 #5 8 Des 2008 #5 K999 skrev: Hvor mye vil du ha for maskinen incase? Klikk for å utvide... kom med et bud skal du ha med spilla?
K999 skrev: Hvor mye vil du ha for maskinen incase? Klikk for å utvide... kom med et bud skal du ha med spilla?
justorunjust JEG DIGGER PUMPENDE HET KUK I ANUS 8 Des 2008 #7 8 Des 2008 #7 K999 skrev: 350+frakt. Klikk for å utvide... fett det, men skal du eller jeg ta frakta? send PM med informasjon om deg slik at jeg kan få sendt maskina..
K999 skrev: 350+frakt. Klikk for å utvide... fett det, men skal du eller jeg ta frakta? send PM med informasjon om deg slik at jeg kan få sendt maskina..
Roar Medlem 9 Des 2008 #8 9 Des 2008 #8 Hvis han ikke tok spilla i tilegg, hva slags spill er det snakk om?
justorunjust JEG DIGGER PUMPENDE HET KUK I ANUS 9 Des 2008 #9 9 Des 2008 #9 Xenosapien skrev: Hvis han ikke tok spilla i tilegg, hva slags spill er det snakk om? Klikk for å utvide... EDIT: kan ikke selge mesteparten av ps1 spilla her på forumet allikevel..
Xenosapien skrev: Hvis han ikke tok spilla i tilegg, hva slags spill er det snakk om? Klikk for å utvide... EDIT: kan ikke selge mesteparten av ps1 spilla her på forumet allikevel..
SirkusMartin σῶμα σῆμα 9 Des 2008 #10 9 Des 2008 #10 Overraska over at husmannen ikke har vært innom her enda.
Houseman Filmnerden Medlem av ledelsen 9 Des 2008 #11 9 Des 2008 #11 Jaså? Regner med at det som står om brente spill betyr "egentlig flest brente spill, men her [er de som ikke er brent og dermed kan selges]". Ellers er det altså ikke lov å selge piratkopierte spill på forumet.
Jaså? Regner med at det som står om brente spill betyr "egentlig flest brente spill, men her [er de som ikke er brent og dermed kan selges]". Ellers er det altså ikke lov å selge piratkopierte spill på forumet.
SirkusMartin σῶμα σῆμα 9 Des 2008 #12 9 Des 2008 #12 Regna bare med at du ville slette alle potensielle tilløp uansett.
Houseman Filmnerden Medlem av ledelsen 9 Des 2008 #13 9 Des 2008 #13 Må gi folk en sjanse, særlig nye medlemmer på forumet.
justorunjust JEG DIGGER PUMPENDE HET KUK I ANUS 9 Des 2008 #14 9 Des 2008 #14 Houseman skrev: Må gi folk en sjanse, særlig nye medlemmer på forumet. Klikk for å utvide... Takker, men jeg sto ikke for noe som helst kopiering. jeg visste ikke at noe var kopiert før jeg kjøpte konsollen av personen.
Houseman skrev: Må gi folk en sjanse, særlig nye medlemmer på forumet. Klikk for å utvide... Takker, men jeg sto ikke for noe som helst kopiering. jeg visste ikke at noe var kopiert før jeg kjøpte konsollen av personen.
justorunjust JEG DIGGER PUMPENDE HET KUK I ANUS 22 Des 2008 #15 22 Des 2008 #15 har ikke noen av tingene som har vært listet her lenger.