Masse Xbox 360 spill skal vekk (Opprydding)

Status
Stengt for ytterligere svar.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#21
Men fortsatt brukt, og du har nesten ikke aktuelle kjøpere i tråden din. På tide å endre innstilling/priser hvis du skal få solgt noe, kanskje.

EDIT: Redigeringsleken er moro, ja. Det stod noe om at spillet fremstår som nytt og bla-bla som unnskyldning for å kreve overpris for brukte spill i den første versjonen av innlegget.
 
#22
De aktuelle selgerene går som regel via pm, de er litt mer diskre og kjøper direkte
uten å argumentere for noen små kroner :) er folk virkelig interessert i varen, begynner
de ikke å argumentere og lage styr ut av 20-30 kroner. ser fort mine folk ann.
Ellers har jeg andre plasser som jeg selger også, så at jeg får solgt er det ingen tvil om.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#23
I så fall synes jeg du skal selge tingene dine på de andre stedene, for våre K/S/B-regler sier tydelig at brukerne må velge mellom å tilby tingene sine for salg her eller på FINN/QXL/Nintendo Forumet. SG er ikke en gratis annonseplass som backup for andre steder.

Kjøp, salg og bytte er ment for handler her på forumet mellom forumets medlemmer. Medlemmer av SG må derfor velge om de vil tilby gjenstander for salg eller bytte her eller andre steder, og ikke velge en mellomting.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.