Matrix Online

Opprinnelig skrevet av Darkstorm@19.05.2005, 20.03
Star Wars Galaxies er et godt valg hvis du vil ha et Science Fiction\Fremtids MMORPG spill, men på en annen side så er SWG veldig annerledes fra WoW. Og en del mer komplisert. :)
223338​
... I tillegg til at den siste updaten ødelegga spillet ganske så grundig. Balle.

Tja, hvis man ikke forstår hvordan Combat Upgraden virker så er det helt for jævlig å spille spillet. Såklart den har side gode og dårlig sider, men alt i alt så har den gjort alt litt mer spennende. Mer variasjon i alt, istedenfor at du ser alle gjøre de samme angrepene, alle bruker samme armor osv. Så må jo vi huske at ting blir fortsatt fikset på i Combat Upgraden.

prøvde spillet i dag og det virker ikke som det er helt gjennomarbeidet!
Litt for mange bugs
hadde vært bedre å vente med utgivelsen, for så å gjennomføre de små detaljene

Jeg har ikke prøvd Matrix Online, men jeg har hørt en ting som jeg lurer litt på.
Er det slik at det bare er et skin for dame, og et skin for mann?

Det er massevis av supertøffe konsepter i spillet, men det er rett og slett ikke godt gjennomført.

Hold deg til WoW, du.

Opprinnelig skrevet av Conan@19.05.2005, 16.34
Virkelig synd vis dette spillet er så dårlig som dere sier det er. :(
Hadde virkelig trengt et ordentlig framtids/sci-fi spill (liker den settingen) på samme nivå som WoW  :totomleropp:

Men jeg må nok teste det ut alikevel.. må bare sjekke...

Men det blir ikke før jeg har begynt å gå litt lei av WoW... og det er jeg ikke i nærheten av enda....  :cool2:
223213​
Du kan prøve EVE Online.

Opprinnelig skrevet av cfg@06.09.2005, 23.24
L2 skal hvist også være veldig bra ;)
258931​
L2 er for hardcore gamers. Denne har den verste xp grinden av alle mmorpg spillene som er ute. I tillegg så er spillet nesten bare pvp basert, altså hvem som helst, når som helst og uten grunn kan noen komme bort og drepe deg, og da mister man xp. Ikke anbefalt for alle.