MechAssault 2: Lone Wolf

#1
Kommer den 28. Des i statene, ToTheGame sier at det kommer i februar her. Noen som kan med sikkerhet si hvortid det kommer?

Foresten, er det noen gode Live spill som kommer ut snart?
 
#6
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude+21.01.2005, 18.39-->
<!--QuoteBegin-Mongis
@21.01.2005, 17.07
I følge Gamer.no så kommer "Mechassault 2: Lone Wolf" ut i dag, 21 januar!
166491​
Stemmer det. Skal ut å kjøpe det i morgen, og Painkiller :p
166538​
[/b]

hvordan er det? det har fått så dårlig kritikk. Ikke bare på single player delen
men også live delen.
 
#7
Jeg spilte Mech Assault et par ganger multiplayer, fikk ikke prøvd singleplayer spesielt mye, men jeg syns hvertfall det rocker fælt
 
#8
Opprinnelig skrevet av blizzy@23.01.2005, 12.21
Jeg spilte Mech Assault et par ganger multiplayer, fikk ikke prøvd singleplayer  spesielt mye, men jeg syns hvertfall det rocker fælt
167166​
hmm ok, er det enern eller 2ern du mener... og se her:

http://www.gamespot.com/xbox/action/mechassault2/index.html


det får jo ræva kritikk, ser ut som jeg får vente på pal versjonen av Otogi 2 og klare
meg med halo2 som fps til xbox >_<
 
#11
Opprinnelig skrevet av blizzy@23.01.2005, 12.46
prøv det og de hva DU syns.
167180​
vet men er nesten ingen butikker som lar deg prøve spillene og jeg gidder ikke å
leie er nesten så jeg bare kjøper meg en ekstra xbox og chipper den så jeg
kan prøve spilla først.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Hjelp. Noen som kan komme med feedback på hvordan det er ennå? Jeg har egentlig temmelig lyst på dette ...
 
#13
Opprinnelig skrevet av LripTip+23.01.2005, 12.32-->
<!--QuoteBegin-blizzy
@23.01.2005, 12.21
Jeg spilte Mech Assault et par ganger multiplayer, fikk ikke prøvd singleplayer  spesielt mye, men jeg syns hvertfall det rocker fælt
167166​
hmm ok, er det enern eller 2ern du mener... og se her:

http://www.gamespot.com/xbox/action/mechassault2/index.html


det får jo ræva kritikk, ser ut som jeg får vente på pal versjonen av Otogi 2 og klare
meg med halo2 som fps til xbox >_<
167172​
[/b]

Ro ned litt nå. Jeg vil ikke kalle det ræva kritikk. :blunk:

Mechassault 2 er et spill med utrolig mye sexy action.... :svette: ehh....ja.

Det er bra i hvertfall og det er et spill for en som leter etter et hardcore actionspill. :tommelopp:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#14
Jeg må få klemt inn et eller annet sted i samtalen at spillet har musikk av KoRn.
 
#15
Da blir nok ikke jeg å kjøpe det....! HATER KoRn så hardt altså! Er liksom sånn "til daglig er jeg kristen, og går på søndagsskole, men når jeg blir sint, og får lyst til å banne, da setter jeg på KoRn, så jeg kan roper og skriker til jeg er tilfredstilt. JaJa, dette er altså min personlige mening, og kan selvfølgelig drøftes.
 
#16
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@27.01.2005, 08.35
Da blir nok ikke jeg å kjøpe det....! HATER KoRn så hardt altså! Er liksom sånn "til daglig er jeg kristen, og går på søndagsskole, men når jeg blir sint, og får lyst til å banne, da setter jeg på KoRn, så jeg kan roper og skriker til jeg er tilfredstilt. JaJa, dette er altså min personlige mening, og kan selvfølgelig drøftes.
169433​
så en video av en korn konsert, for en gjeng med kontrollgærne tapere....
de hadde passet fint inn i de stolte rekker av norsk befal.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Gaahahahah. Vær så snill, ikke overkjør emnet med rævkjørte kommentarer om musikk dere ikke har peil på. Hvis jeg skal kjøpe spillet, så blir det bare til at jeg skrur av musikken. :)
Eller er det custom soundtracks? Anyone?
 
#19
igge pekling?! Trodde musikk var individuelt, og at det var lov å si sin mening om hva man synes er bra, og ikke bra. Men uansett, kommer nok til å laste det ned en gang, sånn bare for å prøve det (skader jo ikke) Har uansett ikke alt for store forventninger
 
D

Deleted member 91

Gjest
#20
KoRn er kjempefælt, jadda. Poenget er at det eeegentlig ikke er emnet for sånne diskusjoner. :)