Medal of Honor: skjegg operatør

Jante

privileged CIS shitlord
#21
Ja, det var merkelige greier.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#22
Eller er det siste spikeren i kista for begge sjangerene?

Medal of Honor back in the day var stemning, stemning og mer stemning. Har fortsatt tilgode å se et spill satt i midtøsten matche den.
 
#23
Vil driste meg til å si at WW2 uansett er et mye bedre utgangsspunkt for spill enn det midtøsten-krigen er. Skurkene er bedre, protagonistene er mer likanes, det åpner for bedre variasjon av omgivelser, og storyen er såpass romantisert nå 65 år etter mens midtøsten er en krig som er ganske teit uten den samme appellen bortsett fra de som vil ha litt kul pang-pang og mer moderne våpen og militær.

Litt som vietnamkrigen, altså.
 
#24
For de av dere som ikke har fått det med seg, så har Gametrailers en liten gameplay-trailer ute.
Spillet blir garantert en barsk liten MW-klone, men føkk it. Så lenge jeg får mine 6-7 timer med adrenalinfyllt underholdning, så er jeg god som gull.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#25
Jeg tror de prøver å kjøre litt sånn World At War-vinkling på greia, sånn "krig er rått og brutalt og grusomt men føkk yeah da fortjener badguysene det enda mer!". Når man snakker om nærfremtid-soldataksjængreier i støvete land (men ikke gidder å åpne ny tråd), Spec Ops: The Line er den sist påmeldte i konkurransen. Men jeg skal innrømme at jeg ikke skjønte mye av settingen de maler der.
 
#27
Tror nok det må åpnes ny tråd etter kvart, det var den mest lovende traileren eg har sett på lenge!! Så har eg akkurat vore i Dubai også, så den traff close to home. :)
 

Lodin

Der Waaaah
#28
De prøver å framstille det som at Taliban faktisk er en reell trussel mot den vestlige verden og ikke bare et irritasjonsmoment som alltid kommer til å være der og står klar til å ta over okkuperte deler av midtøsten den dagen de reiser sin kos?

E: Dubai faktisk... ;) Vel sjefa i Taliban har feriehjem der så det er tvilsomt at de kommer til å angripe der med det første.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#29
Så ganske hahdcoah ut det der, men fikk meg egentlig bare til å tenke på hvor fett Fallout: Dubai hadde vært.
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Neida, du blir tatt til fange fordi en av sheikene som fortsatt regjerer Mad Max-style (etter systemet de allerede har i Dubai nå) finner ut at du skylder ham penger. Så blir du sendt for å pukke stein eller annet hardt arbeid (akkurat som fremmedarbeidere som kommer til Dubai nå og tror de har en ok arbeidsavtale gjør) og så kan det godt hende du dauer (fordi mange folk velger å heller gjøre det.)

Jeg liker ikke Dubai. :)