Medlemstitler

Status
Stengt for ytterligere svar.

Sancti

Terrorkatt
Fra nå av kan dere selv endre medlemstittelen deres i kontrollpanelet etter at dere har passert 1000 innlegg. Det vil derfor ikke lenger bli mulighet for å få endret tittelen før du har 1000 innlegg, og heller ingen vits i å sende oss flere PM-er for å spørre om vi kan endre dem. :tommelopp:

Good, så med andre ord, når Mario har spist en sopp, så går det an å endre sin tittel. Bedre med 1000 enn 3000.

Jeg vil ha innleggene mine tilbake :(

Bah. Synes 2000 er en mer passende grense, begynner og komme mange over 1000-grensa, og det er kulere når det er litt mer spessielt.

Tror dette bare kommer til å ende med ned-spammede foraer.

Sancti

Terrorkatt
Jeg kommer dessverre ikke til å endre på folks innleggstall, da dette er innlegg som allerede har blitt slettet (som regel av en grunn), og ikke finnes lenger. Da ser jeg heller ingen grunn til at det skal stå flere innlegg i telleren enn de som faktisk eksisterer.
Folk som allerede har skrevet hyllester vil selvfølgelig ikke få disse fjernet.

Then you`d better start :tommelopp:

synes også tittler burde vært litt mer eksklusivt en at jeg bare kan slenge opp "Ny" under avataren min :)

Jeg som hadde 1009 innlegg når de ble slettet :(

Sancti: Det er innlegg som er slettet med emner, ja. Skal vi liksom betale for at folk som Affy, Revan, Maren og Oma ødelegger emnene vi ellers skriver fornuftige og gode svar i, hæh?

Tenkte meg det :(

Sancti

Terrorkatt
Dessverre. Men jeg har en mistanke om at det kanskje er innlegg har blitt skrevet før diverse forumflyttinger og slikt som har blitt borte, for jeg fatter ikke at vi kan ha slettet så mye. Med mindre stengte emner blir borte med tiden, da... Jeg vet ikke så mye om dette, men det er det sikkert andre som har mer peiling på.

... Det er ikke jeg som gnåler over og ha mistet innlegg.

hrmpf...før i tida, måtte vi slite for egendefinidert tittel.

1 Impyinnlegg = 72 Crizpyinnlegg

:kos:

før tida kunne vi bare sende Pm til "gutta" og de fiks det.. Men før tida måtte vi slite for egenlaga avatar. da måtte vi sende mail og greier.. noen som husker det??

Sancti

Terrorkatt
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@28.04.2005, 22.47
... Det er ikke jeg som gnåler over og ha mistet innlegg.
213119​
Har noen sagt det..?

Crizpy: En del kommer nok fortsatt til å slite... ikke alle er som deg. :)
Men hvis dere synes det er nødvendig å heve grensa mer, så ta kontakt med Endre.

det er jo veldig lett for dem som er over 1000 og 2000 posts og si hva grensa bør være.. vi som er ikke så veldig aktive "spammere" sliter faktisk med å nå 1000.

Sancti

Terrorkatt
Jeg synes en grense på tusen er ganske passe, og som musa sa, så er det er god del som bruker tid på å nå 1000 innlegg. Selv om noen synes det blir for enkelt, så er det i alle fall vanskeligere nå enn det var for litt siden, da man kunne sende en PM og få den tittelen man ønsket.

Status
Stengt for ytterligere svar.