Medlemstitler

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Kan ikke bare impy få sine 1000 innlegg slik at han kan få utbrodert om alle han hater på forumet i shoutouten sin? :(
Å, jeg gruer meg allerede. =/

Mister noe av egenheten å ha egendefinert tittel nå, synes jeg ...
 

oma

Village Drunk
#23
det blir vel ikke slik at de som har fått den enkelt mister den nå viss vi har under 100 poster?
 

Sancti

Terrorkatt
#25
Det må i så fall endres manuelt, og siden vi må lete opp folk som har egne titler selv, så tviler jeg på at det blir endret. Men vi får se.
 
#26
Herregud, hva er det å whine over?
Det er ikke slik at noen har mistet en mulighet til noe, men alle har fått en.
Vær fornøyd, det er bedre slik enn det var før (for de som vil ha egen tittel, da).
 
#27
Kan ikke bare impy få sine 1000 innlegg slik at han kan få utbrodert om alle han hater på forumet i shoutouten sin?
Tro meg, dere vil elske hvert eneste ord.

Å, jeg gruer meg allerede.
:radioaktiv: Skrekkblandet fryd er min favorittfølelse. Riktignok etter at hatet ble en naturlig del av meg, men dog.

Det er ikke slik at noen har mistet en mulighet til noe, men alle har fått en.
Vi som elsket den perioden Revan ble nedverdiget med stygge titler. Vi som er villig til å krype opp den forbanna Gollgata for at det skal lyse "oma oma oma!" mot oss hver gang det stygge fjestet viser seg i et emne. I min verden får man ikke alle muligheter servert på sølvfat, noen av dem må man faktisk gjøre seg fortjent til.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#28
Opprinnelig skrevet av musa@28.04.2005, 21.55
før tida kunne vi bare sende Pm til "gutta" og de fiks det.. Men før tida måtte vi slite for egenlaga avatar. da måtte vi sende mail og greier.. noen som husker det??
213134​
Oh yes. E-post til Kanon med ønsket avatar.
 
#30
BARE 526 INNLEGG TIL NESTE GANG!!!1!ELLEVE
 

Sancti

Terrorkatt
#32
Det fungerer heller ikke å registrere ny bruker og be om 3000 innlegg i telleren fordi du "hadde det før med en annen bruker". >_<
 
#33
Herrgud. Vi har alle mistet et innlegg eller 200, men det er ikke så mye å gråte over.

Men hvis dere allikevel bare skal gråte, så hjelper ikke det en drit. Vi kunne kanskje - hvis Sancti går med på det - laget et emne der hver enkelt bruker som mistet innlegg skrev seg opp, og hvor mange innlegg han mistet. Så kunne en annen bruker bekrefte, og du fikk innleggene dine tilbake. Det blir sikkert litt stress, men men.

Natta folkens.
 

Sancti

Terrorkatt
#34
Det er uaktuelt, da jeg ikke ser noen grunn til å gi tilbake innlegg som ikke lenger eksisterer. Disse innleggene telles ikke med lenger fordi de er slettet.
 
#36
Opprinnelig skrevet av Revan@01.05.2005, 01.13
Herrgud. Vi har alle mistet et innlegg eller 200, men det er ikke så mye å gråte over.

Men hvis dere allikevel bare skal gråte, så hjelper ikke det en drit. Vi kunne kanskje - hvis Sancti går med på det - laget et emne der hver enkelt bruker som mistet innlegg skrev seg opp, og hvor mange innlegg han mistet. Så kunne en annen bruker bekrefte, og du fikk innleggene dine tilbake. Det blir sikkert litt stress, men men.

Natta folkens.
214151​
haha... flott idè revan.

"lol faen jeg mista 3000 poster jo!!111"

"ja , det er heilt sant. så det selv jei ass!"
 
#37
Synes det er litt høye antall innlegg som kreves for de forskjellige ikonene. Kan være turnoff for alle som IKKE har vært her i flere år. Burde heller blitt rangert etter antall tegn man han skrevet.
 

Endre

Ødela forumet
#38
Jeg er enig, men det krever en eller annen modifikasjon av IPB, og jeg har ikke klart å lete frem noen enda. Og bare for å pirke litt, så er det egentlig ingen av oss som har vært i dette forumet «i flere år», med mindre du da tenker fremover i tid, og på nye medlemmer som kan bli ... turned off.
 

Endre

Ødela forumet
#40
Men ingen av de innleggene er å finne i dette forumet, så hvordan blir det urettferdig for nye medlemmer?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.