MEGA Fable preview fra IGN

#5
Takk for preview-lenkene Junkmastaflex og Buku, dere gjorde dagen min betraktelig bedre! Håper jeg ikke sliter ut boxen min denne høsten, med Fable, Halo2, Doom3, og Jade Empire på vei skal den få kjørt seg ja.
 
#8
Dette spillet virker så sykt bra. Har aldri tvilt på det.
Allerede nå så begynner jeg å tenke på hvordan jeg skal oppføre
meg i spillet, det er to måter:

*Skikkelig badass som banker opp kona og tar barna med ut i skogen og dreper
dem. Skikkelig ond. Drepe hele byer osv. Yeah..

*Snill Person med et fett navn som alle damer dilter etter. Skaffe
meg et fint hus og la dama oppdra unga. Så skal jeg etter en periode
ute bushen komme hjem dritslem, med tatoveringer over hele kroppen og
se på hennes reaksjon.
 
#9
Opprinnelig skrevet av Lodin@12.08.2004, 15.22
Detta ser jo veldig bra ut, men det gjorde faktisk Black & White også. Trur jeg venter til vi får noen orntlige reviews fra uavhengie folk på nettet før jeg begynner å masturbere villt.
86154​
Black & White var da kult, var det ikke? Jeg likte det i allefall veldig godt.
 
#10
Fable kan bli mega kult, men det kan også bli sikkelig mange kule ideer men med dårlig "uførelse" av dem (aka B&W)
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Opprinnelig skrevet av Klaymen+12.08.2004, 17.31-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@12.08.2004, 15.22
Detta ser jo veldig bra ut, men det gjorde faktisk Black & White også. Trur jeg venter til vi får noen orntlige reviews fra uavhengie folk på nettet før jeg begynner å masturbere villt.
86154​
Black & White var da kult, var det ikke? Jeg likte det i allefall veldig godt.
86264​
[/b]
Joda, det var helt greit. Problemet var at det ble altfor hypa og folk flest endte opp utrolig skuffa.
Slik jeg ser det er det en viss sjangse for at det samme kan skje med Fable.
 
#12
For min del var det tre problemer med Black & WHite.

1. Det pokkers dyret krevde så forbanna mye oppmerksomhet og var så godt som ubrukelig hvis man ikke brukte det hele tiden.

2. Man kunne ødelegge alt for seg selv. Hvis man gjorde en feil og lagret, risikerte man å bli nødt til å starte på nytt hvis man gjorde som meg å kun brukte Quick-saving.

3. Å få andre byer til å tro på deg var en lang og kjedelig prosess. Er ikke så festlig å kaste 300 steiner over èn byfor så å gjøre det samme over en annen.
 
#13
Karamba: Sorry, glemte å si at det var første del av previewen og at den andre delen kom til å bli posta senere:)

Men til de som sier at de skal drepe barn i fable; det er faktisk ikke mulig.
Big Blue Box følte at det hadde blitt for groteskt.
 
#18
Don't tell Laila!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#19
Jeg håper inderlig at dette spillet innfrir alle forventningene det har satt. Jeg holder forventningene temmelig lavt, så får vi se.
Tror jeg kommer til å gå for "løpe fra kamp, gjemme seg i låven"-stilen. :flau: