Memory Card ønskes kjøpt!

Ønsker å kjøpe Mem. card til PSone. Kan godt bytte til meg.

Alt av interesse. Må skaffe meg nytt ettersom det gamle 8mb ikke fungerte sammen med min PS Two.

Tror jeg har et sånt liggende og slenge et eller annet sted. Gi meg noen timer til å lete så får vi se.

Opprinnelig skrevet av Mongis@10.01.2005, 20.59

Jeg har en PocketStation til salgs om noen skulle være interessert. Var svindyr når den kom ut, så vet ikke om det er noe vits i å selge den en gang. Er vel et aldri så lite samleobjekt.
161622​
Er det denne man kan spille Chocobo spillet på? (FFVIII sak..)
Kan den brukes som mem. card? Hvor stort er minnet? =)

runepune: Venter på svar fra deg da! :)

Ja man kan spille på den, men jeg har aldri prøvd dette. Har lest at ett eller annet Final Fantasy spill skal fungere sammen med saken. Er ikke sikker på minnet, men siden det er et orginalt Sony-produkt, så regner jeg med at det er standard(15 blocker).

Opprinnelig skrevet av Mongis@11.01.2005, 11.46
Ja man kan spille på den, men jeg har aldri prøvd dette. Har lest at ett eller annet Final Fantasy spill skal fungere sammen med saken. Er ikke sikker på minnet, men siden det er et orginalt Sony-produkt, så regner jeg med at det er standard(15 blocker).
161791​
Da er det nok FFVIII mener jeg.. Ja? Hva skal du ha for det? :p

Opprinnelig skrevet av Mongis@11.01.2005, 15.42
Men du roy, tviler på den der PocketStationen funker til PS2/two. Interessert likevel? Det er ok med 100 kr + frakt. Jeg kommer ikke til å bruke den uansett så...
161900​
Fæan.. Da er det jo ikke no vits :p jeg har bare 2 PS Two maskiner så.. *huff..*

Runepune! I need you! :D