Memory card med mye plass for en billig penge

Opprinnelig skrevet av Variabel@31.12.2004, 02.54
Bruker PAL spill noen andre minnekort enn NTSC?
156082​
Alle bruker samme minnekort, men du kan ikke lagre savefiler både fra et japansk spill og et amerikansk/europeisk spill på samme minnekort. Tror du kan bruke samme minnekort til både amerikanske og europeiske spill.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vel, prisen opp til et originalt Nintendo 1019 er jo bare en liten femtilapp, og med tanke på hvor ustabile 3.-parts minnkort kan være...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stemmer, jeg anbefaler å styre unna tredjeparts-minnekort. Hadde et Logic3-kort, det klikka hele tiden - alle savedata ble korrupt etter at jeg hadde savet et par ganger.
Nå har jeg ett originalt 251-blokkers og ett originalt 57(59?)-blokkers, og de funker perfekt.

Kan også bekrefte det EvilPinky sier - amerikanske og europeiske saves kan ligge på samme kort, men japanske trenger eget. Dog er det meg bekjent ikke "soner" på minnekort - et japansk kort kan formateres til europeisk format og vice versa.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@31.12.2004, 13.09
Kan også bekrefte det EvilPinky sier - amerikanske og europeiske saves kan ligge på samme kort, men japanske trenger eget.
156167​
Jeg har japanske og europeiske savinger på samme minnekort.

Hvor mye koster Nintendo 1019 blokkers minnekort? Og hvor finner man de egentlig? Må ha meg nytt minnekort, de 57 (59?) blokkers kortene er jo tragiske...

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Opprinnelig skrevet av Akuma+31.12.2004, 14.46-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@31.12.2004, 13.09
Kan også bekrefte det EvilPinky sier - amerikanske og europeiske saves kan ligge på samme kort, men japanske trenger eget.
156167​
Jeg har japanske og europeiske savinger på samme minnekort.
156215​
[/b]
Til GameCube? Den kjøper jeg ikke...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
På et originalt minnekort...?

jeg har hatt amerikansk, europeisk og US savefiles på samma memorycard.. orginalt kort, men det var til PS2 da..

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Godt jobba, ettersom tråden handler om Gamecube og den bruker et helt annet system enn PS2. Jap, US og EU-saves på et PS2-kort har jeg også.