Mens vi venter på WOW

V

Venom

Gjest
Haha fikk meg en latterkule når jeg leste det.
For det første er jeg 14 år, ergo jeg kommer ikke i fengsel.
Tviler på at blizzard klarer å få akkurat meg i fengsel.
Og hvorfor risikerer jeg fensgel?
Hvis man fengsla folk som gjorde sånt ville ikke folk tjent penger, fordi alle er i fengsel.
:D
Ps: Jeg har Doom III betan og :p

man kan jo alltids spille morrowind...eller den lengste reisen, eller se en mangaserie som kenshin

Helvete. Blir så lei av folk som tar stolthet i å spille ulovlige beta'er, spille før andre osv. Er dere ikke klar over at alle og bestemora dems kan laste ned hva pokker dem vil nå i dag? Men det fins de som holder seg unna sånt og venter til de får spilt ordentlige versjoner, på skikkelige servere.

thagen, joda, for all del, men må jo ha noe å gjøre når man kjeder seg, dessuten spiller jeg lovlig, men på ulovlige servere en og annen gang(men også på den offesiele), uansett...btw...Venom: hmm daemon suger jo da, ikke noe å skryte av, dessuten er prosjektet lagt ned, bare et lite team som driver av å forbedrer den gamle daemonen og ingen av dem var orginalt med engang...

V

Venom

Gjest
Hehe jeg sa at jeg støtter blizzard og jeg skal betale ærlig for det.
sry for briefinga :p
Edit: kan du ikke skrive demo da? skjønte nesten ikke hva du skrev

Jeg anbefaler Star Control 2. Det tar god tid å gjennomføre, grafikken er helt ok og gameplay er sinnsykt. Dosversjonen funker desverre ikke i windows, men noen freelancerkodere porter 3DO-versjonen til PC/Win32.
Dere kan laste ned spillet helt gratis her: http://sc2.sourceforge.net/

Opprinnelig skrevet av thagen@27.06.2004, 21.18
Helvete. Blir så lei av folk som tar stolthet i å spille ulovlige beta'er, spille før andre osv. Er dere ikke klar over at alle og bestemora dems kan laste ned hva pokker dem vil nå i dag? Men det fins de som holder seg unna sånt og venter til de får spilt ordentlige versjoner, på skikkelige servere.
slik som meg! :)

JAAAA! :) Lenge leve oss!