Mest innovative spill 2006

Mest innovative spill 2006

• Brain Training (DS)

Stemmer: 0 0,0%
  • Chibi-Robo (GC)

• Dead Rising (X360)

• Guitar Hero (PS2)

• Rayman Raving Rabbits (Wii)

• Shadow of the Colossus (PS2)

• Viva Piñata (X360)

• Wii Sports

• Ingen av disse

• Totalt antall stemmer
    0

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Man kan si at det er innovativt med et spill hvor du plukker opp søpla til en barnefamilie, men er det ikke å foretrekke å svinge en kontroller for å treffe en tennisball? Eller hva med et spill som kun inneholder bosser? Eller kanskje du er en sånn som liker å leke med pappmaché-dyr?

Hvilket av disse spillene ga deg den største "wow"-opplevelsen? Hvilket føler du har gitt deg nye opplevelser?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Wii Sports, så klart.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
:eng101: Senere Contra-spill (16-bits og senere) er kun bosseslakt; både store og gigantiske satans vanskelige bosser.

Min stemme gikk til Wii Sports; utrolig morsomt og jeg har aldri spilt noe lignende utenom fo' real.

D

Doctor Downs

Gjest
Wii sports var mest innovativt, men det hadde aldri skjedd uten hardwaren. Stemmer Shadow of the Colossus, og jeg har ikke spillt det en gang. :$ Åpen for argumenter, men jeg vet godt nok hva det dreier seg om

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Så du diskvalifiserer Wii Sports fordi Nintendo Wii har en ny type kontroll? Jeg får virkelig ikke det til å stemme.

Veldig vanskelig valg. Shadow of the Colossus skaper en helt ny form for action-adventure, og det gjør det serdeles godt. Guitar Hero er vel strengt tatt ikke et nytt konsept i det heletatt, men har klart å gjøre sjangeren mainstream. Wii Sports er en liten revolusjon. Ingen andre spill som er så fundamentalt simple har klart å fenge meg så mye. Company of Heroes er et spill jeg savner på listen. Det gjør ingenting radikalt forskjellig fra andre RTS-spill, men det pusher grenser for hva en skal forvente seg av sjangeren og det er spillet med mest dynamiske omgivelser jeg noengang har spilt. OG det har faktisk effekt på taktikken ens.

Stemte Wii Sports, men hadde også veldig lyst å stemme Shadow of the Colossus evt. CoH hvis det hadde vært på listen.