Mest innovative spill 2007

Mest innovative spill 2007

  • BioShock (Windows, X360)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy XII (PS2)

    Stemmer: 0 0,0%
  • skate. (X360, PS3)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Super Paper Mario (Wii)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Mener du at det ikke lenger er nok med bullet time?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    2

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Spennende spillkonsepter og -mekanikker, og nye vrier på gamle kjenninger fikk vi i 2007. Det kom tilogmed sportsspill som med enkle grep dyttet sk8trkongen fra tronen. Hvilket spill satte Spillegal mest pris på?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Hva faen gjør Final Fantasy XII (og Bioshock, for den saks skyld) i denne avstemningen? Ble nok Portal her, gitt.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#5
Øhh, de hadde realtime battles istedenfor en variant av sånne turnbased saker? En revolusjon i Final Fantasy-målestokk, riktignok.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Portal var jo et ganske friskt pust sett i forhold til resten av røkla så jeg stemmer på det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
SITAT(CyberK @ 04.01.08, 00.07) 96200
Øhh, de hadde realtime battles istedenfor en variant av sånne turnbased saker? En revolusjon i Final Fantasy-målestokk, riktignok.[/b]
Hva med de kampene foregikk i sanntid bortsett fra at man kan rusle rundt mens man venter på sin tur?
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#9
Har ikke testa Portal.

Men skate var en stor overraskelse. Konteksten var døv, graa og ojojoj, lignet paa Tony, de gamle altsaa. Men kontrollen var av en helt annen dimensjon. Dual analog kontroll er ikke noe nytt, men det var deilig aa se at det ble brukt til noe annet en pek og skyt, der mus og keyboard er bedre (i alle spill, paa alle maater). Deilig, rewarding og man følte en viss mestring som faa spill faar til. EA hypet det selvfølgelig fra lol til rofl, men det endrer ikke saken at det var nydelig.