Mest innovative spill 2008

Mest innovative spill 2008

• Audiosurf

Stemmer: 2 4,8%
  • Braid

Stemmer: 5 11,9%
  • Hinterland

Stemmer: 0 0,0%
  • Left 4 Dead

Stemmer: 4 9,5%
  • LittleBigPlanet

Stemmer: 13 31,0%
  • Tom Clancy's EndWar

• World of Goo

Stemmer: 7 16,7%
  • Zack & Wiki

• Ingen av dem/vet ikke

Stemmer: 7 16,7%

• Totalt antall stemmer
    42
  • Avstemningen er stengt .

Sancti

Terrorkatt
Wow, detta var nytt og rart og spennende i 2008. Stem og begrunn!

oma

Village Drunk
Ikke at jeg egentlig vet hva innovativ betyr, men stemte L4D fordi directoren er dritfet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ble World of Goo her, mest fordi resten av spillene enten ikke er innovative i det hele tatt eller bare bittebittelitt innovative. World of Goo sjarmerte meg i senk med en ganske original vri på puzzlekonseptet som ble utvidet og strukket til det maksimale hele spillet gjennom uten at det la noen demper på stemningen. Minner meg på at jeg må skaffe meg fler OCD-flagg, forresten. :/

D

Deleted member 91

Gjest
Hvorfor gidde å poste når Yeti sier alt jeg har tenkt til å si uansett. Litt sånn bonuspoeng til EndWar fra min side ikke fordi det var så himla innovativt, men fordi gutta bak det er blant få som faktisk fatter at det går ann å mekke strategi til konsoll på andre måter enn å porte et spill hvis mekanikk og tempo er designet rundt et PC-interface og så prøve sitt hardeste å mappe det på en pad sånn at det i beste fall blir sånn "ikke uspillelig, men ganske tungvint, 7/10".

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
ØYH HVORFÅR ER D IKKE CAL OF DUTY 4 DER DET ER DET MESTI NOVATIVE FRDI DU KAN VELGE VÅPEN OGSÅ KAN DU VÆRE SNIPER (JEG ER GOD SNIPER JEG HEADSHOTER MASSE) OGSÅ ER DET KUL GRAFIK

aka vet ikke hva jeg vil stemme :(

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
L4D er jo et stort sprang forover med tanke på AI i spill, så det må nesten få prisen. World of Goo har jeg ikke spilt og Audiosurf var vel mer en fad enn et spill i seg selv.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Hvis jeg skulle stemme L4D, så ville det vært pga coop-konseptet. Det at spillet er primært designet for å spilles med 4, og all mekanikken der inne som får deg til å være avhengig av andres hjelp. Det er så mye mer tilfredsstillende enn å bare skyte samme monsteret for moar dps.

Men, jeg anerkjenner at jeg er fanboy og derfor tør jeg ikke stemme.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Tom Clancy's EndWar fordi det funker på konsoll. LittleBigPlanet er ikke så vanvittig innovativt, men det kommer på en fin andreplass.