Mest opphypa spill som ikke leverte?

Av spill som er hypa som 'the next big thing' men ikke var det er vel Driv3r og Killzone gode eksempler. Men mest overhypa spill som jeg kommer på nå må være "the bouncer" til ps2. Det var en hype jeg ikke trodde noe på, og skal si jeg hadde rett.
Rise of the robots ble jo og hypa før det kom ut og folk bare så bildene. hoho, hvor feil kan man ta...

Jeg får meg Brothers in Arms på lørdag. For å si det sånn; jeg tror ikke det er siste gang jeg legger en post om det spillet i denne tråden. :)

alt som Peter Molunx (spell check please) har hatt noe å gjøre med

Doom 3 var svært opphypa, men spillet skuffet enormt.
Gledet meg enormt mye til spillet. Førsteintrykket jeg fikk av spillet var egentlig nokså bra, men etterhvert ble alt bare dårligere. For det første ble jeg drittlei av å switche mellom lommelykten og våpen hele tiden. Og for det andre var det svært irriterende med det konstante mørket. Alt ble også veldig kjedelig, med tanke på variasjon. Hele tiden var det liksom de samme gangene man måtte gå i.

For øyeblikket kommer jeg ikke på noen andre spill.

Det er vel bare ett tidspørsmål før Starfox Adventures blir nevnt.
Spillet var bra det, men milevis fra det eventuelle kjøpere hadde ventet.

oma

Village Drunk
Killzone var veldig opphypet, men det var ikke SÅ nedtur å spille... ett av de bedre til PS2en (fps da seff..) vil nå jeg si... men ikke i nærheten av det de skulle ha det til...

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Avskum@07.04.2005, 22.53
Men mest overhypa spill som jeg kommer på nå må være "the bouncer" til ps2. Det var en hype jeg ikke trodde noe på, og skal si jeg hadde rett.
203878​
Haha, det husker jeg veldig godt. Grafikken så jo temmelig fantastisk ut også. Skjønner ikke helt hvorfor det pheila, men så har jeg ikke prøvd det heller.

Jeg husker jeg gledet meg ganske mye til Project Eden, også syntes jeg det var temmelig labert når det kom ut. Det var kanskje bare jeg som gledet meg til det, men men.

MattMan: Ser spillet så forferdelig ut, da? :/

Tror Driver 3 er min største skuffelse. Det var langt ifra så bra som de forrige spillene i serien. Merkelig egentlig, det lå jo ann til å bli bra.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, BiA aka Brothers In Arms er ett bra spill med en god historie ;) Og når det gjelder The Bouncer, så hadde jeg faktisk ikke hørt om spillet før jeg kjøpte det en gang, for noen år siden. Selv likte jeg det litt hehe.

Gammle Black & White ble vel også opphyppa en del, men som for mange skuffet, selv skuffet det ikke for meg ;) Fint spill.

Daikatana (eller noe sånt) var det mange som mente ville bli det nye doom, men etter for mange år med utvikling var grafikken avdanka og råtten, samt gameplayet var utbrukt og kjedelig.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Tja, Perfect Dark og Halo 2. Det siste er jeg nok nesten alene om å mene, men.

Opprinnelig skrevet av Baronen+07.04.2005, 22.30-->
<!--QuoteBegin-Avskum
@07.04.2005, 22.53
Men mest overhypa spill som jeg kommer på nå må være "the bouncer" til ps2. Det var en hype jeg ikke trodde noe på, og skal si jeg hadde rett.
203878​
Haha, det husker jeg veldig godt. Grafikken så jo temmelig fantastisk ut også. Skjønner ikke helt hvorfor det pheila, men så har jeg ikke prøvd det heller.

Jeg husker jeg gledet meg ganske mye til Project Eden, også syntes jeg det var temmelig labert når det kom ut. Det var kanskje bare jeg som gledet meg til det, men men.

MattMan: Ser spillet så forferdelig ut, da? :/
203915​
[/b]
Det feilet bla annet på hastighet. Det var utrooooolig tregt, råtten kontroll på folka og ikke minst så var en del av hypen at du kunne bruke så å si alt av omgivelser til våpen. Noe jeg ikke så noe til. Var bare et langt gjesp hele spillet... Eller skal jeg si filmen ? Var småtøffe filmsekvenser. Men det stoppa der.

Lodin

Der Waaaah
Fire ord er alt jeg trenger: Rise Of The Robots.
Men jeg syns alikevel det var litt gøy. :flau:

Her er forøvrig EGM sin liste over tidenes to mest overhypa spill.

Øynene mine ruller faktisk så my nå at de kunne brukes som dynamo og gi strøm til en liten by på Sørlandet.

SHDR

Gullmedlem
Ico burde ikke være på den lista. Veldig cheap shot. Jarra, så er det ikke riktig høykultur enda, men please ... jeg skulle forøvrig likt å vite om skribenten hadde vært i Louvre. Barokk kunst er for meg klinkende uinteressant; Ico behandler mer relevante temaer enn de fleste av renessansemalerne.

Ellers er jeg stort sett enig. Spesielt hva angår alle Rares spill. Hvordan kunne man la seg lure, folkens?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ikke alle, vel? Mange, ja, som f.eks. Donkey Kong 64 eller hva det het, men ikke alle. Jet Force Gemini og GoldenEye svarte til forventningene. Mine forventninger, iallfall. :p

REDIGERT: Banjo-Kazooie hadde jeg også stor glede av, synes jeg å huske.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Litt God Kveld Norge-faktor over det hele, eller hva?

"Platt og kjedelig. Terningkast 6!"