Opprinnelig skrevet av Conan+14.04.2005, 13.02-->
Opprinnelig skrevet av znaak@12.04.2005, 18.07
<!--QuoteBegin-Conan
@12.04.2005, 17.01
Det siste mest overhypa spillet må uten tvil være Brothers in Arms til PC. Jeg advarer ikke kjøp dette spillet bare spill moh igjen en gang til istedet.
205914
Jeg synes faktisk Brothers In Arms er et fantastisk krigsspill. Mye bedre enn alle Medal Of Honor spillene.
Dessuten får du (ihvertfall jeg) en utrolig virkelig følelse av krig i Brothers In Arms. Noe jeg slettes ikke får i Medal Of Honor.
Grafikken er også veldig god i BiA.
Hva skuffet så mye med BiA mener du?
Har forresten ikke noe imot din personlige mening.
205918
Jeg mener ikke at Moh eller Cod er noe bedre bare at the er det samme gamle opp igjen BiA. Det var jo så mye snakk om at det skulle være så mye nytenkning i dette spillet. Har ikke akkurat lagt merke til noe utrolig, (med untak av det simple lag kommanderings systemet).
Man kan fortsatt løpe rett ut i mg-ild uten å prob. Hele interfacen ser litt for mye ut som consoll konvertering (jeg spiller det på pc). Konsoll spill med konsoll interface får bli på konsoll.Dårlig gjort lage en simpel konvertering til flere platformer bare for å tjene mere. Ikke misforstå jeg har både pc, ps2 og xbox bra til sine spill.
Ja så var det replay valuen, etter å ha runda det (tok meg ca15timer) så kunne man spille det i svart/hvidt det tok kaka. Da uninstalla jeg det momentant ikke veldig moro. resten av bonusene var rett og slett latterlige, enten så må man lage det bra eller så drop det bruk tida på noe annet.
det var det jeg hadde tid til mere å si men må gå
206584
[/b]