Metal Gear 2: Solid Snake til mobiltelefoner

#1


Da skal det endelig portes sammen med Metal Gear som ble portet forrige måned. Bare i Japan, for nå, og for mobiltelefoner. Forhåpentligvis blir de sluppet utenfor Japan også, for noe annet enn mobiltelefoner. Kanskje sammen med MGS3? Det hadde vært noe.

Dere som har spilt MSX originalen av MG2 kommer med en gang til å se at portrettene i codec'en er endret, og det ser utrolig mye bedre ut nå. Vi får sikkert se andre forbedringer også, som i MG1 med Mugen bandana (uendelig ammo) og time attack.

Gleder meg utrolig mye jeg ihvertfall, selv om jeg har spilt MSX originalene til døde.


Kunne vel egentlig postet dette i Snake Eater emnet, siden det ikke er en så stor nyhet for de fleste av dere, men jeg har vett nok til å holde meg unna MGS3 trailere/info nå før utgivelsen, så jeg nekter å gå inn i det emnet.
 

Kilik

Lokal moderator
#2
Hadde vær flott om man hadde fått tilgang til spillene etter å ha rundet MGS3. Har jo vært gjort før. Ninja Gaiden Xbox har jo alle de tre foregående spillene inkludert, i Panzer Dragoon Orta får man tilgang til Saturn-originalen osv.
 
#5
De er vel ikke så dårlig i Ghost Babel er de det da? Synes ihvertfall de er bedre enn de var. Snake ser ærlig talt ikke særlig kul ut i originalen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Så du synes Sylvester Stallone med fårete uttrykk har mer personlighet? Jaja.
Uansett, satser på at dette kommer hitover også. Har ikke spilt MSX-originalene så mye (er så vanvittig pes å få emulatoren til å funke skikkelig), men om de holder samme stilen som MGS til GBC burde det bli fett. :)
 
#8


Han ser kanskje ut som en bert, men liker dette bildet bedre enn det i Ghost Babel. Synes det bildet i orginalen understreker Snake sin mentalitet ganske bra og gir han en ekstra menneskelig dimensjon, mens i det Ghost Babel-bildet ser han ut som ei skikkelig blære, derfor mener jeg at de burde holde seg til det orginale bildet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9

"Å ærre som skjer her'a?"

Det er hva det ser ut som om han tenker. ;)