Metal Gear III: snake eater

Vi satser på 8. mars 2005, så blir det akkurat tre år mellom MGS2 og 3. Hadde vært litt søtt.

Håper ikke det tar så lang tid, jeg har sykt lyst på det. håper man kan laste den ned før den kommer i butikkene.
den kommer i 3. kvartal (juli, august eller september)

Noen andre som gleder seg?

Hva kommer det ut til? Bare PS2 tipper jeg?

Hvis det kommer ut til GC også, da gleder jeg meg, ble ferdig med MGS: Twin Snakes nettop, jævlig bra spill selv om det er en remake.

Opprinnelig skrevet av Xenon@10.04.2004, 01.02
Hva kommer det ut til? Bare PS2 tipper jeg?

Hvis det kommer ut til GC også, da gleder jeg meg, ble ferdig med MGS: Twin Snakes nettop, jævlig bra spill selv om det er en remake.
det kommer nok bare til ps2...

Opprinnelig skrevet av jackass@06.04.2004, 16.56
Håper ikke det tar så lang tid, jeg har sykt lyst på det. håper man kan laste den ned før den kommer i butikkene.
den kommer i 3. kvartal (juli, august eller september)

Noen andre som gleder seg?
Joa, jeg gleder meg! Men en ting, MGS3-Snake Eater skal kjøpes!!! Man skal ikke "laste" ned dette spillet, MGS3 kommer til å være verdt penga!

Kilik

Lokal moderator
Det kommer mest sannsynlig ut i november i USA. Både amazon.com og ebgames.com har 1.november som releasedato nå. Forhåpentligvis er Konami fornuftige og gir det ut da i Europa også.

Forresten, at spillet foregår i jungelen føles ikke så revolusjonerende lenger etter å ha spilt gjennom Indonesia-brettene på Splinter Cell: Pandora Tomorrow...

Tyrion: Den bekrefter vel egentlig ingenting, siden traileren ikke er offisiell. Men jeg lurer på hvor den dialogen på slutten er fra.

Kilik: Vil ikke si at jungel oppdragene i Pandora Tomorrow var så veldig imponerende da. Samme greia bare med litt vegetasjon.

Ok jeg kan at det er big boss på andre måter.

Hva kjennetegner Big boss?

Han mangler ett øye + han hadde skjegg.

På bildene ser man at han skjegg, det skal også foregå på 60-tallet da var ikke snake født.

ikke bra nok?

Se på bildene fra den orginale trailern når han går med flammer rundt seg og du zoomer inn på ansiket hans.

Se nøye etter og du vil merke at han mangler høyre øye

Bevis nok???

Ok, slapp av. Jeg er også ganske sikker på at vi vil spille som Big Boss i MGS3, men det er ikke 100% sikkert enda. Alt jeg sier er at den traileren bekrefter ingenting, for den er ikke offisiell.

Kanskje den ikke var ny, men jeg vedder på at flere ble oppmerksom på den når jeg la den ut.

omg it's teh two eyed freek!!!!111 :blink:

Bilde(1)

Noe som vil si at man enten spiller hele spillet med to øyne, eller mister det på veien. Lurer på hva det vil gjøre med first person systemet hvis man mister det. Hadde vært genialt hvis man mistet "sidesynet" på høyresiden :D

Han blir sikkert fanget og torturert eller no. Kanskje de kutter øyet hans eller no.

Hvis du ser på den orginale trailern der han stuper ut fra en foss ser man at han har allverden av sår og skader på kroppen.

Fett hvis han mista dybdesynet og begynte og kræsje med trærne når han løper rundt i jungelen.

Så en del filmer fra dette spillet i går, og må si det viker utrolig bra. Genialt det med kamuflasjene du kunne ha og ansiktsmaling etc ... Håper det kommer ut i år, noe jeg tror det gjør også.

:D Hehe, lo så jeg hyla når han tok på den krokkodille maska... hehe. sinnsykt hyling på vakta :D :laugh: :D :thumbsup:

Æsj, Lakitu anbefaler meg til å prøve de andre spillene i serien. Men jeg får bare frysninger av å se på det spillet. Ikke spør meg hvorfor........ Jo,nå tror jeg at jeg vet grunnen, Snake er så vannvittig ekkel............ Hahaha,herre gud så tåpelig jeg er.......
Men jeg må innrømme at når jeg så snutten fra nr3, så var han jo kanskje litt kul der han snek seg rundt i jungelen.........

Så alle dere som venter på spillet får kose dere med det, den dagen dere får det i hendene.