Metal Gear III: snake eater

Snake er så vanvittig ekkel? Han er jo t3h s3xY b34z7!!!!!!!11

På den offisielle E3 traileren fra i fjor står det 1960's og andre årstall fra den perioden. Det tror jeg det faktisk gjør på den camo traileren også. På 60-tallet var vel ikke Snake en gang født, eller så var han sikkert bare en liten pjokk. Derfor er er jeg 100% sikker på at det er Big Boss vi spiller som.

HVEM vil se ny MGS 3 Trailer?

Gå på www.spiderman.no og trykk lager mål på den nye mgs 3 trailern.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, jeg laster den ned nå :) Men er litt spent på om den er helt ny :p Og ikke den dere kammo filmen... Men vi får se.

Jeg la den ut her før jeg så den så jeg visste ikke hvordan den var. Jeg hadde ikke sett den før, og syntes den ikke var spesielt bra.

Men MGS er MGS og alt må sees. De var jo ganske fete de closecombat scenene helt mot slutten.

Vil MGS3 komme til GameCube?!?

Halky

Veteran bruker ;)
Nei det kommer ikke til GC!! og bra er det :p Så du må nok skaffe deg en PS2 hvis du allerede ikke har det da.. heh

Halky

Veteran bruker ;)
Metal Gear Solid: The Twin Snakes kom kunn til Game Cube, så man burde ikke regne med at det kommer til andre consoler i fremtiden.

Det som er rart er at det ikke står " only for Gamecube" på coveret til Twin Snakes... og siden SK ikke lenger er knyttet til Nintendo, så kan det hende at det kommer til andre konsoller...

Opprinnelig skrevet av philantropist@25.04.2004, 20.02
Det som er rart er at det ikke står " only for Gamecube" på coveret til Twin Snakes... og siden SK ikke lenger er knyttet til Nintendo, så kan det hende at det kommer til andre konsoller...
*gåsehud*

kommer MGS:twin snakes til andre konsoller enn gc har jeg tabbet meg skikkelig ut...kjøpte gc fordi jeg ville ha MGS :doh: !! Men men, gleder meg sinnsykt mye til MGS3 :thumbsup: !!!!

Opprinnelig skrevet av Vampire_man@28.04.2004, 16.18
kommer MGS:twin snakes til andre konsoller enn gc har jeg tabbet meg skikkelig ut...kjøpte gc fordi jeg ville ha MGS  :doh: !! Men men, gleder meg sinnsykt mye til MGS3 :thumbsup: !!!!
Da har du ikke dummet deg ut :D

Opprinnelig skrevet av Bane-of-light+30.04.2004, 18.20-->
<!--QuoteBegin-Vampire_man
@28.04.2004, 16.18
kommer MGS:twin snakes til andre konsoller enn gc har jeg tabbet meg skikkelig ut...kjøpte gc fordi jeg ville ha MGS  :doh: !! Men men, gleder meg sinnsykt mye til MGS3 :thumbsup: !!!!
Da har du ikke dummet deg ut :D [/b]
kjøpte du gc mest for mgs spilla burde du jo ha kjøpt ps2 :D

Den camo traileren var jo så kul da. Ett helt nytt element inn i MGS sitt ellers perfekte verden. altså fra perfekt til enda mer perfekt... :blink:

Også med krokkodille hode. Pam pam pam paaaaaaam!

Opprinnelig skrevet av Anti Cube+30.04.2004, 18.29-->
Opprinnelig skrevet av Bane-of-light@30.04.2004, 18.20
<!--QuoteBegin-Vampire_man
@28.04.2004, 16.18

Da har du ikke dummet deg ut :D
kjøpte du gc mest for mgs spilla burde du jo ha kjøpt ps2 :D [/b]
Har PS2 fra før av... :D

Skulle ikke forundre meg om Twin Snakes kommer til andre plattformer senere, gjerne med litt ekstra-greier som VR-missions og lignende. Akkurat som MGS2.

Må nok skuffe alle som håper på at The Twin Snakes kommer ut på andre konsoller enn Gamecube. Det er ikke Silicon Knights som kjøpte rettighetene til The Twin Snakes, men Nintendo. På den tiden da Nintendo gjorde dette, eide de Silicon Knights så de satt dem til å gjøre jobben. Altså har Nintendo betalt for at The Twin Snakes skal være eksklusivt til Gamecube. At Silicon Knights ikke lenger eies av Nintendo vil ikke ha noen som helst virkning på dette. Og hvis det hadde vært tilfellet, ville nok Nintendo aldri latt dem gå.

Hvis jeg tar groteskt feil nå, så må dere gjerne motbevise meg