Metal Gear Solid 3

#1
Først beklager jeg at jeg lager et nytt emne om dette spillet siden det sikkert finnes flere fra før, men jeg har lovet meg selv dyrt og hellig at jeg skal vite så lite som over hode mulig om spillet. Så derfor tørr jeg ikke å lese gjennom de andre emnene om spillet.

Uansett, er det kommet noen utgivelses dato på spillet? De sa jo at det skulle komme i 2004 i japan i allefall. Å nå som 2004 snart er slutt må de jo ha en dato snart.. Noen som vet noe?
 
#2
Kommer 23 Oktober i japan tror jeg. 24 November i usa.

Kanskje pal rekker julesalget. Mirakler har jo skjedd før.

EDIT: Etter litt søking på nettet fant jeg datoen. 27 Desember, akkurat litt for sent :(

EDIT: En annen side sa det var 10 Desember :blunk:
 
#3
tror nok det blir en reprise av Sons of Liberty, får det nok i Mars
 
#4
Opprinnelig skrevet av Griever@13.10.2004, 13.21
men jeg har lovet meg selv dyrt og hellig at jeg skal vite så lite som over hode mulig om spillet. Så derfor tørr jeg ikke å lese gjennom de andre emnene om spillet.
116164​
Respekt!

-----



USA: 17 November

Japan: 13 Desember

Europa: Ikke annonsert enda, så vidt jeg vet. Men det er sannsynlig at vi må vente til tidlig neste år.
 
#6
Opprinnelig skrevet av thagen+13.10.2004, 14.42-->
<!--QuoteBegin-Griever
@13.10.2004, 13.21
men jeg har lovet meg selv dyrt og hellig at jeg skal vite så lite som over hode mulig om spillet. Så derfor tørr jeg ikke å lese gjennom de andre emnene om spillet.
116164​
Respekt!

-----



USA: 17 November

Japan: 13 Desember

Europa: Ikke annonsert enda, så vidt jeg vet. Men det er sannsynlig at vi må vente til tidlig neste år.
116264​
[/b]

Kommer det ut i USA før det kommer ut i japan? :blunk:
 
#8
Kan noen gi meg en link hvor dette står ? langseringsdatoen altså.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#9
Vel på To The Game siden så står det:
UK RELEASE: TBA | US RELEASE: 15-Nov-2004 | STATUS:

At det ikke står JAP release der er litt dumt da men. Men jeg håper det for guds skyld kan komme hitt til Europa samtidig som det kommer ut i USA. Eller's hvis vi ska få det sist igjen, så syns jeg vi må få med noen bonus greier igjen ;)
 
#10
Gleder meg som en liten unge til dette spillet, vet omtrent ikke et fnugg om det, så det blir skikkelig spennende
 
#11
Samme her. Har ikke sett noe fra spillet siden E3 traileren i år, og jeg så ikke så mye annet før det heller, annet enn offisielle trailere. Har unngått å se to trailere siden da og det er jeg veldig fornøyd med.

Har begynt å telle dagene jeg, selv om det er ca. 40 dager igjen til jeg får det. :flau:
 
#12
en liten public anouncement: onde tunger vil hade til at demoen er lagt ut på diverse P2P nettverk
 
#13
Oki, takk skal dere ha. Da har jeg i allefall noe sirka å gå etter. Gleder meg sinnsykt til dette spillet!! Det må bli overrått!!
 
#14
Opprinnelig skrevet av ak74u@14.10.2004, 08.52
en liten public anouncement: onde tunger vil hade til at demoen er lagt ut på diverse P2P nettverk
116596​
Er nok sant det ja.

Selv bryr jeg meg svært lite om demoen. Når spillet er så nært som det er nå, er det liten vits i å spille en demo. Like greit å vente. Hadde vært noe annet om den kom ut et halvt år tidligere.
 
#15
Det er vel nesten motsatt med meg. Jeg er glad når demoer kommer så nært oppunder release, for da vet man at når man har fullført demoen så er det ikke så altfor lenge å vente. Hvis man ikke blir veldig skuffet da...
 
#16
Teller ned dager til MGS3. GTA trøster meg imens :p

Håper bare dvdboxoffice får fart i sakene. GTA:SA har enda ikke kommet. Ingen krise siden jeg har backup av det. Men allikevel, vil ha fingrene i det kartet :)
Litt offtopic nå da. Glad til at jeg ikke lasta ned demoen av MGS3. Har vært sykt frista, nesten som en narkoman som trenger skuddet sitt. Men har holdt meg til nå og skal ikke sprekke.

*stolt* :rulleøyne:
 
#17
Gleder meg så sinnsykt!
 
#18
Ikke lenge igjen til NTSC utgaven av MGS3. Holder meg unna alt MGS3 relatert nyheter osv for å unngå spoilers.
Selv har jeg pre-ordered den hos dvdboxoffice.com og valgte "courier shipping" som skal vist ta 2 dager til Norge. Er det noen her som har bestilt varer derifra med "courier Shipping"?

"Spoiler-free MGS3 news:
- MGS3 has many secrets like Extra missions and Snake Tales.
- The Extra missions for example has a ZOE2 style mission (not sure in gamplay or story terms)
- Snake Tales are stories with characters like Solid Snake, Campbell, Naomi, Olga, ‘frank’ and a lot more.
- Hideo Kojima said MGS3 has 1.6 times the Codec dialogue than there was in MGS2.
- Shinkawa says the second mission part is about 2 or 3 times the size of MGS2
 
#19
Opprinnelig skrevet av Snake Eater@04.11.2004, 02.52
Ikke lenge igjen til NTSC utgaven av MGS3. Holder meg unna alt MGS3 relatert nyheter osv for å unngå spoilers.
Selv har jeg pre-ordered den hos dvdboxoffice.com og valgte "courier shipping" som skal vist ta 2 dager til Norge. Er det noen her som har bestilt varer derifra med "courier Shipping"?
129730​
Nei, jeg er en gnier og betaler heller minimalt for å vente 20+ dager på en pakke :p :D

Verdt penga å betale ekstra for porto når det kommer kjapt og rett på døra om kvelden.
 
#20
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@04.11.2004, 03.56
Verdt penga å betale ekstra for porto når det kommer kjapt og rett på døra om kvelden.
129731​
Har ventet lenge på MGS3 og vil ikke vente noe mer. Håper den er i postkassa mi den 19/20.Nov. Blir en fin helg da. :D