Metal Gear Solid 3

K

Kumool

Gjest
#21
Herregud, kommer dette spillet snart? Jeg husker hvor mye jeg gledet meg til MGS2, og dette er snart tre år siden, like lenge som jeg gikk og gledet meg til 2ern. Kunne nesten ikke vente. Nå har jeg ikke vært så ivrig på dette spillet. Vet bare ikke hvorfor, men det har ikke interresert meg i det hele tatt...

Men jeg skal ha det uansett. Kanskje det bare er positivt at det er sånn. Kanskje jeg vil bli meget positivt overrasket. Tiden vil vise.
 
#22
Opprinnelig skrevet av Snake Eater@04.11.2004, 02.52
Selv har jeg pre-ordered den hos dvdboxoffice.com og valgte "courier shipping" som skal vist ta 2 dager til Norge. Er det noen her som har bestilt varer derifra med "courier Shipping"?

Fikk Ikaruga fra dvdboxoffice vha courier og det gikk sinnsykt fort. Bare vær der når persnonen fra DHL kommer på døren. Spillet ble sendt lørdag og var hos meg mandag morgen.
 
#23
Opprinnelig skrevet av Freeman+04.11.2004, 10.33-->
<!--QuoteBegin-Snake Eater
@04.11.2004, 02.52
Selv har jeg pre-ordered den hos dvdboxoffice.com og valgte "courier shipping" som skal vist ta 2 dager til Norge. Er det noen her som har bestilt varer derifra med "courier Shipping"?

Fikk Ikaruga fra dvdboxoffice vha courier og det gikk sinnsykt fort. Bare vær der når persnonen fra DHL kommer på døren. Spillet ble sendt lørdag og var hos meg mandag morgen.
129779​
[/b]
Takk for svar, men ringer DHL før de kommer?
 
#24
Tror dere folk gleder seg til det her mer en HALO 2 savner all den dill dalen som kom rett føre 2 ern kom ut.
 
#25
Opprinnelig skrevet av Snake Eater+04.11.2004, 14.48-->
Opprinnelig skrevet av Freeman@04.11.2004, 10.33
<!--QuoteBegin-Snake Eater
@04.11.2004, 02.52
Selv har jeg pre-ordered den hos dvdboxoffice.com og valgte "courier shipping" som skal vist ta 2 dager til Norge. Er det noen her som har bestilt varer derifra med "courier Shipping"?



Fikk Ikaruga fra dvdboxoffice vha courier og det gikk sinnsykt fort. Bare vær der når persnonen fra DHL kommer på døren. Spillet ble sendt lørdag og var hos meg mandag morgen.
129779​
Takk for svar, men ringer DHL før de kommer?
129888​
[/b]
Uhm, nei de gjorde ikke det med meg. Men de ringer nok hvis du ikke er hjemme.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#26
Opprinnelig skrevet av Snake Eater@04.11.2004, 02.52
- Shinkawa says the second mission part is about 2 or 3 times the size of MGS2
[/i]
129730​
Det er ikke nødvendigvis en god ting. Ble litt stress å spille igjennom spillet på nytt iom. at den andre delen var så mye større enn den første i MGS2. Håper de prioriterer kvalitet framfor kvantitet.

Skal importere den amerikanske utgaven, og spille det igjennom etter GTA: SA er over.
 
#27
Har bestilt NTSC utgaven sjøl jeg!! Dette er et av årets 3 spill jeg bare må ha! Var bekymret en periode for at det ikke kom i år ettersom det var så stille fra Konami.. men heldigvis ble mine antakelser gjort til skamme!!
Om 14 dager så spiller jeg MGS 3.. Suverent!!
 

Kilik

Lokal moderator
#29
Første anmeldelse ute. EGM med sine 3 anmeldere ga spillet: 9.0, 9.5 og 10.0. Ser ut til å leve opp til hypen med andre ord...

Eller hype? Føler spillet har fått veldig lite oppmerksomhet i forhold til MGS2 som prydet forsidene til alle spillbladene månedene før det kom ut. Virker som om det har blitt overskygget av San Andreas og Halo 2. Nå, en uke før lansering, er det er faktisk ikke på topp 10-lista til Gamespot engang.

Utrolig hvor mange stortitler som nå kommer ut på en gang. GTA: San Andreas, Half-Life 2, Halo 2, Metroid Prime 2, Gran Turismo 4 og Metal Gear Solid 3, kanskje de mest etterlengtede spillene de siste 2-3 årene, kommer ut med bare noen ukers mellomrom. Og jeg har eksamen om 19 dager. Frustrerende...
 
#30
Desto deiligere når du er ferdig med eksamen da, og kan sitte ned med god samvittighet og gå fra den ene godtbiten til den andre :)

Noen som vet om Substance på Xbox solgte bra, så det er litt større sjanse for at det kommer en slik utgave av dette spillet også? Jeg skal eie dette spillet, om jeg så må kjøpe en PS2, men jeg er tolmodig av meg, så om det kommer på Xbox eller Gamecube om et år så kan jeg vente.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#31
Opprinnelig skrevet av Morbo@10.11.2004, 17.27
Noen som vet om Substance på Xbox solgte bra, så det er litt større sjanse for at det kommer en slik utgave av dette spillet også? Jeg skal eie dette spillet, om jeg så må kjøpe en PS2, men jeg er tolmodig av meg, så om det kommer på Xbox eller Gamecube om et år så kan jeg vente.
133417​
Må nok skuffe deg her. Substance solgte såpass dårlig til Xbox at Konami bestemte seg for å legge ned samarbeidet med Microsoft(untatt eventuelle multiplatformstitler). MGS3 forblir nok PS2-eksklusivt, med mindre noen andre nyheter kommer. Sorry mate, that's konsollkrig and roll.
 
#32
Jeg skal rundpule både deg og søstra di! :)

Men takk for infoen uansett. Godt å vite det så jeg slipper å vente helt til neste E3 i håp om en bekreftelse.
 
#33
Opprinnelig skrevet av Morbo@10.11.2004, 16.36
Jeg skal rundpule både deg og søstra di! :)
133428​
Herr Wergeland... Vil De rundpule meg også? Svar meg, ja eller nei? Ja eller nei!?

Hoho, jeg detter nesten av stolen her jeg sitter :ler:
 
#35
Hurra! Fest hos Welhaven, jeg spanderer champagne og kaviar på alle!

*Nok spæm for i dag* =D
 
#37
HAHAHAHA!!!! Dere ser alt for mye på NRK!!!

Men for å lure inn litt MGS3...eh... leste et sted at radaren har sagt takk og farvel... er det sant?

Og vil dette bli det siste MGS spillet til PS2? Jeg vet jo at MGS:Acid kommer, men kommer det til å fortsette sotryen fra der 2'eren slapp? Altså i det Snake kaster seg etter MetalGear-Ray(kan vær MetalGear-Bob for alt jeg vet)?
 
#38
Radaren er nok borte ja, ihvertfall på Bigboss delen, tror ikke de hadde innebygd radar på 60tallet. Tror ikke de har det i dag engang :ehm...:
 

Kilik

Lokal moderator
#39
Opprinnelig skrevet av Ace@10.11.2004, 17.57
Og vil dette bli det siste MGS spillet til PS2?
Med tanke på at det har vært tre år mellom hvert nytt spill i serien, så ja.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#40
Det som er frustrerende er at det har vist seg å være vanskelig å få tak i en NTSC PStwo ... Jeg trenger en før jeg kan kjøpe MGS3, og det er VIRKELIG kjipt å måtte importere en klump av en ordinær PS2. Enda kjipere er det selvsagt å måtte vente på en Europa-release ...

Hvis noen vet om en webshop som selger en NTSC PStwo ...?

(NTSC GC-en min kosta forresten 430 i moms og avgifter, i tillegg til 300 i porto. Ca. 100 prosent mer enn den opprinnelige prisen, altså. Takk for den, idioter - jeg hadde ikke kjøpt en NTSC GC i Norge likevel).