Jepp, Kojimas offisielle blog har sluppet en 90 sekunders lyd teaser for å psyke opp folk før E3. Selve klippet er selvfølgelig ikke engelsk men de har vært snille nok til å oversette:
*Start*
Snake: War has changed.
Snake: Our time has ended.
Snake: Our war is over.
Campbell: Since the Manhattan incident, restrictions on military intervention in foreign countries have eased, fueling demand for mercenaries.
Campbell: Today, the world's wars depend largely on PMCs, private military companies whose business includes supplying these mercenaries.
Campbell: PMCs have become a serious threat to the world.
Snake: The U.S. has exported too much of its military power. Now she's paying the price.
Campbell: In total, they've got enough manpower to rival the U.S. military.
Campbell: Based on our investigation, the five largest PMCs are run by a dummy corporation, which acts as a single mother company.
Snake: And the mother company...?
Campbell: Outer Heaven.
Snake: The one world in which soldiers will always have a place....
*Slutt*
Jeg for min del har gledet meg til dette spillet fra tiden det bare var rykter. Ingen relese dato er enda satt, men bildene gir stort håp om at det er værdt å vente på. De andre Metal Gear Solid spilla har ikke skuffa stort for min del.
Kilde: IGN
*Start*
Snake: War has changed.
Snake: Our time has ended.
Snake: Our war is over.
Campbell: Since the Manhattan incident, restrictions on military intervention in foreign countries have eased, fueling demand for mercenaries.
Campbell: Today, the world's wars depend largely on PMCs, private military companies whose business includes supplying these mercenaries.
Campbell: PMCs have become a serious threat to the world.
Snake: The U.S. has exported too much of its military power. Now she's paying the price.
Campbell: In total, they've got enough manpower to rival the U.S. military.
Campbell: Based on our investigation, the five largest PMCs are run by a dummy corporation, which acts as a single mother company.
Snake: And the mother company...?
Campbell: Outer Heaven.
Snake: The one world in which soldiers will always have a place....
*Slutt*
Jeg for min del har gledet meg til dette spillet fra tiden det bare var rykter. Ingen relese dato er enda satt, men bildene gir stort håp om at det er værdt å vente på. De andre Metal Gear Solid spilla har ikke skuffa stort for min del.
Kilde: IGN