Metal Gear Solid 4 vises i kveld!

HERREGUD TRAILEREN STÅTISS

faen serveren knelte mitdt i, faen heller noen som vet om noen mirrors

hehe, den var kjempe morsom :p Lo godt gitt.
Hideo og gjengen har god sans for humor.
Hadde en viss anelse at Hideo kom til aa staa bak denne gangen ogsaa. Klarte nesten aa lure meg igjen gitt ;p

Han har ropt ulv litt vel mange ganger nå..

Traileren er veldig bra ja. Helt konge når Snake setter seg ned og "Game Designed, Produced and Directed by Hideo Kojima" kommer frem, med den musikken og "NO replacement for Hideo !!!".. genialt. :tommelopp:

Visste ikke at Kojima ville regissere før jeg så det, så det gjorde det ekstra bra.

Kilik

Lokal moderator
MGS : November 1998
MGS 2: November 2001
MGS 3: November 2004
MGS 4: November 2007?

Virker sannsynlig det ja. Som jeg sa tidligere.. to og et halvt år fra nå. Det er lenge til, men hvis det er den tiden de trenger så venter jeg tålmodig. Vi har jo Subsistence og Metal Gear 1 og 2 å kose oss med i mellomtiden. :kul:

Forresten, hvis noen lurer:

sub·sis·tence ( P ) Pronunciation Key (sb-sstns)
n.
The act or state of subsisting.
A means of subsisting, especially means barely sufficient to maintain life.
Something that has real or substantial existence.
Christianity. Hypostasis.

n 1: minimal (or marginal) resources for subsisting; "social security provided only a bare subsistence" 2: a means of surviving; "farming is a hard means of subsistence" 3: the state of existing in reality; having substance

Halky

Veteran bruker ;)
Okey dette kan bli bra eller dårlig. Liker ideen med at selve Solid Snake er med igjen :D Og Revolver, Otacon er med, men noe som jeg ikke syn ser så veldig bar er at Raiden kanskje er med igjen, det samme gjelder for Vamp, Meryl som etter det jeg trodde døde i 1'ern siden Otacon ble med i 2'ern. Liker egentlig ikke at Big Boss kanskje er med igjen heller, siden han ska etter det jeg vet, være død.

Men jeg håper det blir en opprydding her etter hvert som tiden går ;) Og den filmen var litt artig hehe.

Dette var kjempegode nyheter! :D
Jeg skal nok kjøpe meg Metal Gear Soild 3: Subsistence siden jeg ikke har Snake Eater. Har det blitt nevnt noe om når det skal komme ut?

Gleder meg veldig mye til Metal Gear Solid 4 også. Holder på å laste ned traileren nå (takk til thagen). Serverne på GameSpot var jo helt fulle.

Lodin

Der Waaaah
Traileren var sinnsykt morsom og dette var virkelig gode nyheter.

Når det gjelder det mårkne liket med et øye syns jeg det ser mer ut som en damekropp med huet til en mann. Hvis Kojima virkelig skal gå bananas burde han få Patriotene til å opperere hue til Big Boss på kroppen til The Boss. Og folk syntes det var ille med Grey Fox! :ler:
Da hadde vi fått historien til far tenker jeg.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Skal bli spennende å se mer fra dette spillet. Blei veldig nyskjerrig når jeg så den artworken.

Og slike uttalelser liker jeg meget:

" the graphics and sound will rival anything Hollywood does.""

Dette blir spennende!

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@18.05.2005, 16.37
Okey dette kan bli bra eller dårlig. Liker ideen med at selve Solid Snake er med igjen :D Og Revolver, Otacon er med, men noe som jeg ikke syn ser så veldig bar er at Raiden kanskje er med igjen, det samme gjelder for Vamp, Meryl som etter det jeg trodde døde i 1'ern siden Otacon ble med i 2'ern. Liker egentlig ikke at Big Boss kanskje er med igjen heller, siden han ska etter det jeg vet, være død.

Men jeg håper det blir en opprydding her etter hvert som tiden går ;) Og den filmen var litt artig hehe.
222548​
Meryl er ikke dø. Hvis du leser "In the shadow of Shadow Moses" bekreftes dette.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm ok, lenge siden jeg her lest den nå :p Men det ska uansett bli artig og få mere info om spillet, selv om det enda er en god stund til det kommer ut ;)

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@18.05.2005, 15.37
Meryl som etter det jeg trodde døde i 1'ern siden Otacon ble med i 2'ern.
222548​
Otacon overlever jo begge sluttene vet du.. det blir ikke noe av bombingen. Uansett.. som philantropist sier, det er Meryl slutten som er den riktige.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ingen som så den lille Alan Smithee-gimmicken i traileren?

EDIT: Jeg ser nå at det har blitt diskutert dypt i Metal Gear Solid 4-emnet.

Heh, så dette bare to timer etter det ble lagt ut på gamespot.
Høres kult ut! Vi gleder oss til å se resultatet neste år ^_^
Sitter og laster ned videoen nå. Å streame den var ikke nok :svette:
Men nå synker farten raskt - 30 Kb/s :flau: :tommelned:

Vel, fantastiske nyheter. Og grunn for bekymring. Det er lenge til dette kommer, veldig lenge. Og jeg gleder meg så smått allerede. Snart kommer jeg til å smålure på historien videre, hva som skjer og slikt. Ikke bra, med tanke på at spillet ikke kommer før i 2007.

Likte traileren kjempegodt.