Metal Gear Solid 4 vises i kveld!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#63
Opprinnelig skrevet av Bad Mongo@21.05.2005, 17.35
Er jeg den eneste som syntes Raiden er fet?
224207​
Ja! Hva er det du snakker om? Han er da slank og i god form! Herrejemini!
Uansett, jeg overlevde å spille gjennom MGS2 som Raiden. Karakteren var rimelig lik Snake når det kom til stykket, så det gikk greit.
Når det er sagt hadde det ikke gjort noe om han klipte seg dersom han skulle bli med i fireren, da.
 
#64
Meh, jeg får vel prøve å være seriøs.
Jeg hadde ingen problemer med han, da det første mgs spillet jeg spilte var SoL, men jeg reagerte litt på problemene hans i kjærlighets livet osv. . ., han så litt gay og svak ut i forhold til Snake.
 
#65
Naa er det jo ikke noe feil med homofiler da men... <_<
(for alt vi vet kan jo Snake vaere homofil..)

Synes det igrunn var en veldig bra idee aa vise oss Snake fra en "svak" persons synsvinkel. Det gjorde jo Snake 10 ganger toffere ogsaa :p
 
#67
Jeg ble veldig skuffet når jeg først fant ut om Raiden. Hadde nettopp kommet gjennom tanker-delen som var utrolig bra, og jeg kunne ikke vente med å se hva som ville skje videre. Plutselig spilte jeg som en helt annen karakterer og måtte gå gjennom alle basics igjen med Cambell. WHAT THE HELL!? Jeg ble såpass skuffet at jeg ikke følte for å spille lenger, noe som er ganske utrolig med tanke på hvor mye jeg hadde gledet meg til den dagen jeg endelig spilte MGS2. Spilte gjennom resten av spillet i håp om at Raiden skulle falle død om, men det skjedde desverre ikke. Husker når Raiden så vidt klarte å holde seg fast etter at bruen ble ødelagt i Harrier kampen.. det eneste jeg tenkte var "fall, fall!". :ler:

Var ikke bare Raiden som skuffet meg, men hele plant-delen.. å gå fra tanker til det var jævlig dårlig gjort av Kojima. :(
 
#68
Hadde ikke noen problemer med å spille som Raiden i SoL. Synes personlig at det var et ganske så uventet og genialt trekk av Kojima å la oss spille som Raiden, og oppleve Snake fra en annen vinkel. Eneste negative med SoL er slutten; historien blir ganske så komplisert at man raskt faller av i svingene.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#69
Jeg tør å påstå at alt Kojima tar i, blir til gull. Og at selv om helten i MGS4 måtte være en enarmet transvestitt med tykke briller, så ville jeg digge spillet. Var jo mildt sagt ekstremt skeptisk til Ac!d (Et kortspill?!Hva?!), men har nå sløst bort store deler av helgen med det. Gleder meg allerede til toeren.
 
#70
Men i og helvete .. i min egen verden i WOW så har jeg ikke fått med meg dette. Strålende nyheter, traileren var det feteste. : D *haha* Jeg håper Raiden faktisk blir med, men at han får en liten rolle. Jeg hatet stedene i MGS2 og det var kjipt det med Raiden. Metal Gear er og blir det største spillet jeg har spilt i mitt hjerte tett etterfulgt av FFVII.

Strålende Thagen! Takk for link!
 
#71
Opprinnelig skrevet av ShoDan@21.05.2005, 17.35
Naa er det jo ikke noe feil med homofiler da men...  <_<
(for alt vi vet kan jo Snake vaere homofil..)
224239​
Nei det kan han ikke. Han har altfor mange gode egenskaper til å være det. Han er høy, kjekk, sterk, nevenyttig og problemløsende. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd han var arisk.

Kjempekos trailer, gleder meg allerede til spillet. Herlig å se at Kojima er med alikevel. Blir forresten forbløffet over hva Konami klarer å presse ut av PS2, kudos til dem. Bare tenk hva de kan få til neste generasjon!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#75
Jeg liker ikke Raiden, men jeg synes helt ærlig at MGS2 ikke hadde vært det samme uten ham. Jeg synes storyen rett og slett er genial.