Metal gear solid Portable ops

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Og ikke nok med det, Portable Ops klarte i Japan å snike seg inn på den lenge DS- og Wii-dominerte topp 10-listen, med over 300 000 solgte kopier.

Sjekk ut hele topp 20 her (tilsammen to ikke-DS/Wii-spill på lista): Kotaku
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Eurogamer gav herligheten 9/10. Spørs om dette kan bli spillet som får meg til å kjøpe en PSP.
 

Kilik

Lokal moderator
#5
Dette er tunga på vektskåla for meg. Med to relativt gode GTA-spill fra før blir det en PSP på meg ganske snart. Dette var faktisk det tolvte PSP-spillet Eurogamer ga 9/10.

MPO har allerede solgt over 1 mill. på verdensbasis. PSP gjort det rimelig bra de siste månedene og har passert 20 mill. solgte, omtrent like mye som PS2 hadde solgt etter to år. Derfor er det merkelig at den ikke har mer spennende å by på framover...
 
#7
Fikk litt lyst på en PSP nå, men så gikk jeg innom nettsiden til El-kjøp for å se prisen. Det var nok for meg. :D
 
#8
Value packs får man jo for 1700spenn eller noe i disse dager, Mgs er lett og importere for en liten sum også.

Why not?;)



Edit: jo forresten....MGS4! ahhhhhhhhhhhhhhh.............

Sjekk den øverste traileren på : http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=1743


Ser ikke ut som det er bare gammal slange med likevel, jeg ser nemlig en herr. Solid rattlesnake jeg altså.
 
#9
Det bør nevne at historien i Portable Obs faktisk er veldig verdt å få med seg. Den svarer på så godt som alle spørsmålene om hva som skjedde fra slutten av MGS3 fram til MG, og den bygger også veldig opp til fireren. Den får inn en slags liten vri på slutten som virkelig får deg til å lure på en del angående slutten av toeren. I tillegg er det en del backstory til et par av de andre karakterene.

Aner ikke om det er moro å spille dog. Vil anta det, men jeg har egentlig bare lest scriptet på Gamefaqs.