[Multi] Metal Gear Solid: The Phantom Pain

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Akkurat begynt spilen og holder på med tutorialen noe burde fortelle Kojima at Spawn og Witchblade gikk av moten i 1998


edit: Kojima er gal
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nytt DLC:


 

Lodin

Der Waaaah
Spillet har og blitt patcha så nå er det enda fler merksnodige våpendeler man kan lime og teipe sammen. Kanskje viktigere for noen er at de har gjort det så man kan få tilbake Quiet. Etter at hu stikker må man spille missionet hvor man rekruterte henne seks ganger på rad. Etter det skifter det navn og man får en litt annerledes kuttescene på slutten. Etter det er hu permanent tilbake.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
den bomben i Paz var i
fitta hennes
?




edit: er i cellen til Quiet dat ass og side boobs
 
Sist redigert:

Trench_Rat

Sommerbildene våre
fuckings bullshit eskorte babbysitter Code Talker mission :cap:


etter 23 forsøk klarte jeg det endelig
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Det hvor man skal smugle ham ut av kåken eller et etter med helikopteret. Greide første bit på første forsøk, men sleit litt med andre biten.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
smugle han ut av kåken var greit tok bare å slang han opp i en jeep og kjørte så fort jeg kunne til helikopteret. Derimot delen på flyplassen.....
 

Lodin

Der Waaaah
Gikk mye bedre da jeg fant ut at ingen angriper ham så jeg løp bort til bygningene sånn at ghostene eller hva de heter ble spredd og tok dem ut enkeltvis med maskingevær. D-Walker hjalp også en del. Om man er en av de som utelukkende har utvikla stealth-utstyr skjønner jeg at det er mer raegete.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
hoppet på en AA gun tok livet av to ghost og tok de to siste med Grom launcheren


edit: akkurat banket Salamanderpus i mission 30 det er vel mer en dette?


edit 2: chapter 2 what the fug
 
Sist redigert:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nytt Metal Gear-spill annonsert på GamesCom! Det heter Metal Gear Survive, og er et multiplayer-spill hvor heltene er folk fra Militær uten grenser fra Ground Zeroes. Disse folka blir sendt gjennom wormholes til et alternativt univers for å slåss mot zombier.

Nei, dette er ikke noe jeg finner på. RIP Metal Gear, her er traileren: