metal gear solid

Mener å huske at det er en plass ute i korridoren du kan krype inn, eller i et annet rom. Det burde vises på kratet...

Twin Snakes spørsmål: Hva er poenget med dogtagsene?

På MGS2:SOL, på Big Shell, Shell 1, og i Strut F/warehouse i et av de små rommene hvor du finner MineDetector er det også to andre Item du kan få tak i, men hvordan gjør du det? Jeg har prøvd å krabbe under de fleste kassene der, men jeg finner ingen sprekk som er lang nok til å føre meg til de to itemene.
Hjelp meg!
Ja, jeg tror det er en luftekanal fra rommet på motsatt side som fører inn til item-ene. Kan godt værer jeg tar feil, siden det er en stund siden jeg spilte det sist.

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon@30.05.2004, 17.20
På MGS2:SOL, på Big Shell, Shell 1, og i Strut F/warehouse i et av de små rommene hvor du finner MineDetector er det også to andre Item du kan få tak i, men hvordan gjør du det? Jeg har prøvd å krabbe under de fleste kassene der, men jeg finner ingen sprekk som er lang nok til å føre meg til de to itemene.
Hjelp meg! :grine:
Når du kommer inn (sørvestlig dør):
1. Ration: i rommet helt til høyre er det en gang som fører ut av rommet, til du står rett foran rommet foran. Ration ligger til høyre.

2. Socom Silencer: Om du spiller på normal grad: gå ned. I rommet sør-vest:
se etter en sjakt i veggen i sørveggen. Den leder til bak noen hyller i rommet i sør-østlig del av rommet. Her finner du Silencer på normal.

3. PSG-1 med sovepiler:
Oppe, i rommet med eksplosiver i skapene (og muligens noen chaff): en sjakt i øst-veggen fører deg til rett til våpenet.

Jeg mener det var slik. En stund siden sist nå, men men.

F

Fanta Boy

Gjest
Hvor mange tid oppdrag er det på mgs:s(ps2)???
Hvor langt uti spillet er de??? Kna man hoppe over dem???

EagleJin

Bear Necessity
Trykk for spoiler.
<div id="_open" style="display:none;">
Trykk for spoiler.
<div id="|6791214151617182021_open" style="display:none;">
1. Første tidsoppdrag:
Solid Snake (Pliskin) på bildeeventyr om bord i tankeren.

2. Fryse bombene til Fatman. Like etter møte med Vamp og Pliskin.

3. Boss battle; Fatman. Dette er vel siste tidsoppdraget. Fatman er en av deuh, midterste bossene i rekken.

(4. Når du skal redde Otacons søster (svømme gjennom en oversvømt del av plant B)

Ingen kan hoppes over.

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@30.05.2004, 22.35

1. Første tidsoppdrag:
Solid Snake (Pliskin) på bildeeventyr om bord i tankeren.

2. Fryse bombene til Fatman. Like etter møte med Vamp og Pliskin.

3. Boss battle; Fatman. Dette er vel siste tidsoppdraget. Fatman er en av deuh, midterste bossene i rekken.

(4. Når du skal redde Otacons søster (svømme gjennom en oversvømt del av plant B)

Ingen kan hoppes over.
Så det er ingen tid oppdrag på Raiden's del av spillet?
Jeg har fått MGS:S, jeg har gått rundt på tankern i evighet nå. Finner ikke veien ned til Metal Gear. Hva er ruten, jeg har akkurat drept olga, og fikk en bilde sekvens av en vakt som kom ut av Lugaren's dør. Jeg drepte han. Og nå går jeg bare rundt :( . Skal jeg ned eller opp

Opprinnelig skrevet av Lutarez@30.05.2004, 21.55
Twin Snakes spørsmål: Hva er poenget med dogtagsene?
Gotta catch 'em all! Du får ingenting ved å samle dem, så man trenger ikke å samle dem, men det er jo moro da. ;)

Presidenten ventet at noen skulle komme å ta livet av han, og han trodde det var en kvinne (Olga). Men det er jo tydelig at Raiden ikke er så veldig mannlig av seg når presidenten må sjekke.

F

Fanta Boy

Gjest
Trykk for spoiler.
<div id="_open" style="display:none;">
Trykk for spoiler.
<div id="|2062210118924_open" style="display:none;">Jeg lurer på om vamp overlevde? Han overlevde da Raiden drepte han

[spoiler|2062210118924_open','

[spoiler|2062210118924_closed');">Trykk for spoiler.
<div id="

[spoiler|2062210118924_open" style="display:none;">Hvordan overlevde olga, hu døde jo i Tank chapter! Og nå er plutselig Snake Og Olga venner

Tenk deg godt om... Hvilket våpen brukte du da du "drepte" Olga?

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@24.06.2004, 19.03
Tenk deg godt om... Hvilket våpen brukte du da du "drepte" Olga?
Jaaa, Den pistolen som ikke dreper. (Greier ikke navnet >_< )